-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gucio199888
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Radomsko
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia gucio199888
0
Reputacja
-
Cześć, Panowie czy ktoś z was używał tego oleju MOTUL 8100 X-CESS 5W40 5L? może on ograniczyć spalanie oleju? W tym momencie jeżdżę na Castrol Magnatec 5w 40 i trochę mi go spala. Dzięki Łukasz
-
Cześć, Chłopaki czy ktoś z was zastąpił może kata strumienicą w silniku 2.0 ALT ? wiążą się z tym jakieś problemy z błędami czy też głośniejszą pracą silnika/wydechu? I jeśli ktoś zakładał to jaką, są specjalnie dedykowane pod ten model? Dzięki za info Pozdrawiam Łukasz
-
Głośna praca podczas odpalania na zimnym siliniku
gucio199888 odpowiedział(a) na gucio199888 temat w 2.0
Cześć, poniżej dorzucam link do filmiku w którym nagrałem jak odpala mój motor, za tydzień zaprowadzam auto do mechanika, żeby go rozebrał i sprawdził co i jak......jak coś będę wiedział dam znać https://www.youtube.com/watch?v=wYiE08ApCUA -
Cześć, a może ktoś podrzucić z jakiego powodu może mi się świecić check P0171 System Too Lean (Bank 1) ?
-
Głośna praca podczas odpalania na zimnym siliniku
gucio199888 odpowiedział(a) na gucio199888 temat w 2.0
Dzisiaj byłem to sprawdzić i mechanik powiedział że prawdopodobnie to zapchany katalizator. -
Głośna praca podczas odpalania na zimnym siliniku
gucio199888 odpowiedział(a) na gucio199888 temat w 2.0
5w 40? -
Głośna praca podczas odpalania na zimnym siliniku
gucio199888 odpowiedział(a) na gucio199888 temat w 2.0
Dzięki za info, w sumie z producentem oleju nigdy nie zmieniałem lałem tylko Castrol, na jaki olej Ty zmieniłeś? -
Cześć, jestem nowym użytkownikiem, więc na początek, witam wszystkich serdecznie O moich problemach z silnikiem 2.0 ALT mógłbym pisać na prawdę długo, bo przerobiłem już chyba większość napraw, łącznie z tym że w tym momencie jeżdżę już na 3 silniku (mam ten samochód 2 lata), a dokładnie to kończy mi się okres gwarancji rozruchowej i muszę podjąć decyzję czy go biorę czy nie. Po odebraniu samochodu od mechanika byłem naprawdę zadowolony, autem jeździło się na prawdę fajnie, silnik cicho pracował, nie szarpał, nieźle się zbierał, problemy zaczęły się pojawiać po przejechaniu około 1000 km. Pierwszym problemem jest to że podczas jazdy zaczął mi się zapalać komunikat o niskim poziomie oleju, pomimo że olej jest i ten silnik bierze go naprawdę mało, komunikat znika dopiero po tym jak otworzę maskę i wyciągnę bagnet ( nie ma reguły czy to po dłuższej jeździe, czy po przejechaniu 5km) Drugą sprawą jest to że po przejechaniu około 200 km zapalił mi się check P0171 System Too Lean (Bank 1) wiem że za ten błąd może odpowiadać wiele rzeczy, ale czy ktoś może podpowiedzieć z czym najczęściej wiąże się ten błąd? A i zauważyłem że odkąd świeci się ten błąd to przy gwałtownym przyspieszaniu od 2000 tys obrotów gdzieś tak do lekko ponad 3000 tys samochód kilka razy jakby się dławił, jest to dokuczliwe, szczególnie w przypadku gdy jest mało czasu na wyprzedzenie i przy gwałtownym dodaniu gazu samochód zwalnia zamiast przyspieszać, (samochód jest z instalacją gazową, ale dzieje się to na obu rodzajach paliwa) Trzecim problemem jest to że samochód po przejechaniu około 1000 km zaczął głośno odpalać, tzn słychać takie terkotanie jak w starym dieslu przez 3-4 sec Co mnie tutaj dziwi to to że miałem z tym problem we wszystkich 3 silnikach, ten który mam obecnie, na początku odpalał świetnie, później odpalał głośno po tym jak odstał min 12h, a teraz jest go słychać po odstaniu 6h nawet jak jeszcze dobrze nie wystygnie. Doradźcie coś z tym proszę, wiem że to może być wariator, ten zawór itd. wymieniałem to już w poprzednim silniku w który wpakowałem 2,5 tys i auto dalej odpalało głośno, co to jeszcze może być? Nie jest dziwne że na tym nowym silniku dopiero po czasie zaczęło się to pojawiać? Dodam że pierwszy tysiąc zrobiłem przejechałem na Castrolu 10W 40 i po tysiącu jak zacząłem słyszeć ten hałas wlałem Castrol 5W 40 bo myślałem że może zrobił się brudny i jest problem ze smarowaniem, ale wymiana nic nie dała. Z góry dziękuje za udzieloną pomoc Pozdrawiam Łukasz
-
Witam mam podobny problem, w momencie gdy sillnik ma temperaturę 90 stopni, podczas odkręcania nakrętki wywala płyn, przy niskiej temperaturze się to nie zdarza. Co może być tego przyczyną? Posiadam Audi A4 B6 2.0 + gaz Z góry dzięki za pomoc.