Skocz do zawartości

kordan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kordan

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

459 wyświetleń profilu
  1. Stan na dzis. Wymieniony termostat -dziala. Wymieniona chlodnica. Auto troche odzylo. Po paru kilometrach chlodnica zaczyna sie rozgrzewac. Temperatura nie przekracza 90 stopni. Jest postep. Niestety dalej trzyma skubany cisnienie. Gorny waz nadal twardy.
  2. Korek zbiorniczka wymienialem.
  3. Tak przez całą noc trzyma ciśnienie i rano na zimnym silniku przy odkrecaniu korka syczy i wywala plyn dołem. Dymi na zimnym silniku ze zbiorniczka. Płyn jest zimny.
  4. Sprawdzę go we wrzątku jak wrócę do domu. Dodam, że jak go odpaliłem bez termostatu i dogrzałem to rano nadal trzymał ciśnienie i wąż twardy jak cholera. CO2, widać, jak dymi:
  5. Na dluzszej trasie silnik rozgrzewa sie do ponad 110 stopni i to bardzo szybko. Gruby gorny waz jest rozgrzany i trzyma cisnienie nawet cala noc. Chlodnica mimo temperatury jest zimna. 1. Wymienilem chlodnice. Bez zmian. 2. Wywalilem termostat i odpalilem silnik. Wszytko ok. Chlodnica zrobila sie goraca. Wrocilo grzanie w kabinie. 3. Wymienilem termostat i dalej tak samo. Dalej trzyma cisnienie. Ze zbiorniczka plynu chlodzacego ciagle wydobywa sie bialy dym, ktory nie smierdzi spalinami. Leci nawet na zimnym silniku. Test co2 wypadl negatywnie. Brak spalin w plynie. Zbiornik czysty bez oleju. Pod korkiem oleju brak masla. Zbiornik babluje tylko gdy odkrecam korek i rzyga plynem dolnym zaworem. Jakies pomysly? Podpowiedzi?
  6. Witam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...