Skocz do zawartości

oyamabdg

Pasjonat
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oyamabdg

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1289 wyświetleń profilu

Osiągnięcia oyamabdg

0

Reputacja

  1. cześć, od jakiegoś czasu ubywa mi płyn chłodnicy i leci po bloku silnika. Dziś mechanik potwierdził, że leci z pod obudowy pompy wody. Cena za INA jest lekko mówiąc niezła - 1400zł po rabatach u mechanika i za 950zł na allegro. INA 538 0360 10 Znalazłem też jakąś Pierburga 7.07152.37.0 dużo tańszą za 695zł i gdzieś na forum znalazłem, ze info, że ktoś zakładał aluminiową obudowę. Co polecacie, co wybrać? Bo jestem już głupi. Znam koszty utrzymania tego auta i nie mam problemu z wyłożeniem takiej kwoty, ale no przyznam szczerze, że 2000zł za nieoryginalną pompę wody (jeszcze po rabatach) z robotą to chyba lekka przesada.
  2. cześć, czy udało się rozwiązać problem? Może ktoś inny co miał taki problem znalazł rozwiązanie. Pozdrawiam
  3. cześć, pojawił mi się poniższy błąd: 1.8TFSI [CJEB] Błąd P2535 00 [032] Przełącznik rozrusznika i zapłonu - obwód elektryczny Wiąże to się też chyba z niedziałaniem czasem start/stop i informacją. Miał ktoś z tym do czynienia?
  4. Żartem jest oddawać auto do ASO o wartości powyżej jednej średniej krajowej pensji a po 2 tak jak hak napisał na 99,9% oszacowali by całkę przy tak dużych uszkodzeniach. Są o WIELE lepsi fachowcy niż ASO. Widziałem jak u kumpla naprawili błotnik przedni w BMW. Błotnika nie wymienili tylko po szpachlowali a był naprawdę mocno pogięty i po pomalowaniu wypolerowali tylko błotnik a cała strona została bez polerki (12 letni samochód). Nie muszę mówić jak to wyglądało. Nie wspomnę o nadkolu, które przykręcili tak, że częściowo nadchodziło na błotnik. ASO tez mają podwykonawców Ja 3 lata temu byłem zapytać w ASO o naprawę B5 z 99r - zderzak przód i lampę to, że tak powiem trochę się na mnie dziwnie popatrzyli i powiedzieli, że takich aut nie robią starych także podejrzewam, że Kolega nie będzie dzwonił po całej Polsce żeby znaleźć takie ASO co zgodziłoby się na naprawę.
  5. 22 letnie auto do ASO ma oddawać ? Z tymi 5 stówkami to faktycznie trochę przegiąłeś. Samo malowanie 300-400 zł minimum a gdzie zderzak, robota itd Ja zawsze zgłaszałem do firmy Sprawcy, przyjeżdżał rzeczoznawca. Zazwyczaj nie było szału to sprzedawałem jeszcze firmie skupującej szkody.
  6. B4 nie ma składanego dachu To są modele z żywicy
  7. Tez masz fajniutką kolekcje B4 kupilem ze strony producenta jak byly dostepne, jako pierwszy model. Kiedy przyszedl to sie zakochalem i zaczalem zbierac Szczerze polecam, ogień w szopie ! Kolorek jak i wnętrze ??? Przed zakupem po zdjęciach nie byłem przekonany do koloru ale jak przyszła... Zakochany też byłem w D2 ale udalo mi sie kupic z ebaya za nawet spoko kaskę Tez czaje sie na rs2 z otto ale ceny pod 1000zl podchodza Chciałbym też Coupe S2, Merca 560SEC-a, Bmw 750i... Może zbiegiem czasu da się wyrwać za jakąś rozsądne $$ Kupiłem teraz też Cabrio e36 M3.
  8. Dzięki, dzwoniłem to cena spoko. Będę musiał umówić się jakoś na lipiec
  9. oyamabdg

    Grill - folia chrom?

    Nie, nie ma sensu. To nie Calibra czy golf 3
  10. Jak chcesz podziałać to kup zderzak S-lina (i resztę pakietu) i tam na dzień dobry masz kratki boczne w plaster miodu (bez chromu) i zawsze możesz pokombinować z środkową. Przy zwykłym zderzaku raczej wyglądałoby to trochę komicznie i nic by nie wnosiło do ogólnego wyglądu auta. PS Masz kratki boczne w chromie ?
  11. Witajcie, Koledzy macie kogoś zaufanego i sprawdzonego? Potrzebuję wymienić rozrząd u mnie w Audi - Bydgoszcz. Zazwyczaj robię takie rzeczy u Kolegi, ale mam do niego 80km i u niego z czasem tak sobie to pomyślałem, że może poszukam tu. Z góry dzięki.
  12. Kolego wszystko zależy jak trafisz. 15tyś dopłaty to tak lekko mówiąc jeśli chcesz zadbane B7 w sedanie w quattro i 1.8T (nie ze Szwecji). Powiedziałbym, że koło 20tyś. Miałem B5 przez ponad 3 lata i poza utlenianiem przy listwie tylnej klapy zero korozji. Oglądałem kilka B7, w tym jedna z Danii i nie miała elementu bez rdzy. Lepiej wykonana to bym nie powiedział bo wszystko idzie w jednym kierunku... i aut nie robi się lepiej tylko gorzej. B7 uważam jednak za ostatnie Audi w połączeniu z 1.8T, które jeszcze jest ostatnim dobrym Audi. Oczywiście ktoś zaraz powie, że ceny B7 są chore itd i za to można kupić B8. Jednak nie bez powodu B8 w 1.8TFSI można kupić w cenie B7 1.8T. Nie jest to wymysł polaczków, że są takie ceny za te auta. Bez problemu można zobaczyć ile te egzemplarze zadbane kosztują w DE. Też uważam, że ceny mogłyby być niższe ze względu na zabezpieczenie antykorozyjne, które nie powala.
  13. Skorupki 97 - Czy osuszacz wymieni to nie wiem, ale jakoś miesiąc temu nabijałem klimę i za dobrą kasę - 170zł. Z tego co czytałem to Koledzy płacą i po 250-300zł także raczej taniej nie znajdziesz.
  14. Czyli teoretycznie powinno być OK, może nawet przód zrównał by się z tyłem bo ludzie zakładają talerzyki od B5 itd na przód żeby wyrównać wysokość. Może jeszcze ktoś się wypowie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...