Skocz do zawartości

marek659

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek659

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia marek659

0

Reputacja

  1. Witam, miałem uszkodzone turbo, więc zregenerowałem ją na hybrydę. Problem jest taki, że po założeniu turbiny zaczyna ona ciągnąć dopiero od 4 tyś obrotów. Wyskakuje mi taki błąd na silniku : 16683 - Turbosprezarka podciśnenia - stały Zmiana mapy coś pomoże ? Czy może to jest problem z czymś innym ? Z góry dziękuję wszystkim za pomoc
  2. @elmo814 Moje turbo już umiera tzn cieknie z niego olej. A ile jak narazie takie samo turbo może dać ?
  3. marek659

    Zmiana Turbo z BFB na BEX

    Witam, mam parę pytań dotyczących zmiany turbiny z bfb na bex w audi a4 b7. 1. Z tego co wiem to turbo wchodzi do auta bez problemu, ale czy potrzebna jest jakaś zmiana mapy silnika czy coś po zmianie turbo ? 2. Czy fabryczne wtryski itp wytrzymają przy zmianie samego turbo ? 3. Czy moje audi zmieni teoretycznie moc na te 190 koni bex'a ? Z góry dziękuje wszystkim za pomoc
  4. @Łukasz13 A testy sondy lambda i katalizatora ?
  5. @Galetto Dzięki za odpowiedz ,ale już kupiłem tego cemmandera
  6. Witam, czy takim kablem połączę się z VAG-COM ? VAG K+CAN COMMANDER 3.6 PL Drugie pytanko jest takie czy to możliwe ,że moje b7 łączy się po k-line ?
  7. Macie fotki Proszę się nie śmiać @Ref Wie może ktoś od czego dokładnie jest zaciśnięty przewód ? Lub jakieś informacje o nim ?
  8. A kiedy auto jest odpalone ? Czasami bagażnik jest otwarty a czasami nie. I nie chodzi o jedno przytrzymanie tylko przez dłuższy czas (Pare czerwonych sygnałów na kluczyku)
  9. Witam, mam taki problem ,że kalpa bagażnika nie otwiera się za 1 naciśnięciem guzika na pilocie tylko trzeba go trzymać. Kiedy samochód jest odpalony nie ma możliwości otwarcia bagażnika (Guziki po lewej od otwierania nic nie dają) Na programie diagnostycznym wyskakuje o to taki błąd: 00892- Wlacznik otwarcia, klapy bagażnika - sygnał nieprawidłowy - nieciągły
  10. Chłopaki dzięki za udzielanie pomocy Dodałem coś ważnego w głównym poście co może zmienić cały obraz sytułacji. Mam interfejs delphi i chyba tam nie da rady zrobić logów dynamicznych Mogę podać konkretne wartości z silnika w danym momencie.
  11. A co sądzicie o tym lewym powietrzu ? Występują takie objawy czy może się mylę z tą diagnozą ?
  12. Proszę o usunięcie tego tematu ,bo przez przypadek się zdublował
  13. Witam, od dłuższego czasu mam problem z moim autkiem. Mianowicie chodzi o to ,że samochód nie ma mocy (Podejrzewam ,że to przez tryb awaryjny ,który prawdopodobnie się załączył) W samochodzie w wykasowaniu błędów turbina itp działa ,ale po przejechaniu jakichś 50-100 km zapala się "Check engine" i auto traci moc.Podejrzewam ,że może to być przez dolot jakiegoś lewego powietrza. Co o tym myślicie ? Jest jeszcze jeden problem ,który może być z tym związany. Auto jest powypadkowe i Ojciec sam je składał. Podczas wypadku doszło do uszkodzenia jednego z dwóch dolotów powietrza "rozerwał się" i Ojciec zacisnął owy wlot kombinerkami na stałe taką zaciskiem za oba ramiona ,ponieważ gdy został zamieniona uszkodzona część dolotu na nową to samochód bardzo dziwnie parkodze i zasaysa korek od oleju. Zapomniałem dodać ,że auto jest w lpg i te wszystkie objawy występują takie same na gazie i benzynie. Błędy z programu diagnostycznego delphi : 16804- Sprawność katalizatora za mała (Bank 1) -Stały 17536- Mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 ; mieszanka uboga - Stały 17511- Sonda lambda 1 blok 1 , podgrzewanie sondy lambda ; Niskie wskazania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...