-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jaroka

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Polecam kolegę Galetto, który ogarnął moje 1.8T. Auto dziwnie się zachowywało raz jeździło lepiej raz gorzej, okazało się że miało robiony program w Szwajcarii, który powodował te problemy. Falowało doładowanie, na hamowni za każdym razem inny wynik. Po wgraniu nowego softu zrobionego przez Galetto auto odżyło momentalnie, zniknął problem z doładowaniem, wszystko zostało wystrojone idealnie wraz z LPG. Jeżdżę już na tym sofcie kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Żadnych problemów, zero błędów, korekty w normie - jednym słowem pełna profeska. Kontakt - https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
-
Coś zaczęło chrobotać, niezależnie czy Econ czy nie, tak jakby się łożysko rozleciało. Przy tym sprężarka się nie załączała w ogóle. Dziś coś walnęło i już nie wydaje tych dźwięków, jakby się coś rozleciało w środku. Wszystko w przeciągu 3 dni, kilometrów może zrobiłem ze 30. z tym chrobotaniem. Nie wiem czy szukać sprężarki czy naprawiać.
-
Poszukuje dobrego fachowca od naprawy sprężarki klimatyzacji w Lublinie. Wykluczam Klima Plus na Inżynierskiej, która okazała się totalną porażką.
-
Chiptuning 1.9 TDI 110 AFN gdzie w woj. lubelskim?
jaroka odpowiedział(a) na masterww temat w Audi A4 B5
To i ja poproszę o namiar do Darka -
U mnie problemem była ewidentnie uszczelka pokrywy. Wymieniona - nic nie cieknie.
-
Dzięki, jutro jak się uda zabiorę się do tego, zaczne od tego co piszesz.
-
Podpinam się do tematu, od pewnego czasu zacząłem czuć smród spalonego oleju w kabinie. Po obejrzeniu silnika od góry z prawej strony silnika znalazłem taki wyciek jak na zdjęciu. Dodam że niedawno zakładany był lpg, czy to może mieć coś wspólnego z nieprawidłowym montażem? A może to odma? http://www.directupload.net/file/d/4104/rq3bisdz_jpg.htm
-
To w teori który lepszy? Ja mam Stri, w poprzednim samochodzie miałem AutoGauge i nie byłem zadowolony - strasznie jarmolił i brzęczał także nie polecam. Mam jeszcze pytanko do kolegów którzy mają wskaźnik - ile macie podcisnienia na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku (oczywiście bez włączonej klimy)?
-
Jutro zabieram się za ten temat, chociaż nie wiem kiedy dokładnie się to stało bo odkryłem to przypadkowo. Mam nadzieje że jeszcze nie jest za późno.
-
Potrzebuję nr części zaworka n75 do silnika 1.8T BFB Znalazłem - 06A906283E.
-
Wygląda na to, że masz rację. Dzięki.
-
Dzisiaj podczas montażu wskaźnika doładowania zauważyłem wyciek zielonego płynu (jakby od wspomagania) ale jest na rurze między zbiornicznkiem wyrównawczym płynu chłodzącego a chłodnicą. Co może być przyczyną? Foto poniżej: https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jR0h5aF9BVXhfc0E/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jaURMWFFDSC1WQnM/view?usp=sharing
-
Witam wszystkich. Mam już swoje Audi prawie rok i jakiś czas temu zdobyłem VCDSa i wykonałem logi. Po analizie podobnych tematów nasuwa mi się pytanie - czy przypadkiem turbo nie ładuje za dużo jak na serię (chyba że coś było dłubane)? Mam też odczucie że na wyższych obrotach trochę słabnie. Błędów brak. Z góry dzięki za odpowiedzi. Poniżej logi: Grupa 115 118: http://vaglog.pl/log_180942.html Grupa 002 033: http://vaglog.pl/log_180939.html Grupa 002 020: http://vaglog.pl/log_180995.html PS. Jakby ktoś był zainteresowany posiadam również dostęp do interfejsu VAS5054 + ODIS.
-
Dorzucam jeszcze parę fotek wnętrza tak na szybko robione.