
djmath
Pasjonat-
Content Count
11 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1About djmath

Informacje
-
First name
Mateusz
-
Location
Wlkp.
Car
-
Car model
A4 B7
-
Car body
Avant
-
Year of production
2007
-
Engine
2.0 TDI
-
Engine code
BRD
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Witam, Zobacz w tej instrukcji. instr.pdf
-
Witam. U mnie kolego na ciepłym wygląda tak:
-
Dzięki piotrsob1 za pomocne wypowiedzi. Dam znać jeżeli uda mi się rozwiązać problem. Pozdrawiam.
-
Kurde i tu pytanie…?? Czy szukać innego turbo na podmianę, czy brnąć w kierunku czyszczenia-ewentualnej regeneracji pompowtryskiwaczy mając na uwadze wyniki ze stołu. Zostaje jeszcze do sprawdzenia pompa tandem jak pisał wyżej kolega moniuh.
-
Czyli obstawiasz turbo... ? A co powiesz kolego piotrsob1, bo spotkałem się z taką opinią - jeżeli pompki faktycznie nie domagają to nie ma też tyle spalin żeby tą turbinkę napędzić...?
-
Dzięki za wypowiedź. Właśnie po logu zauważyłem że korekcje pompki skaczą podczas dogrzewania a po osiągnięciu temperatury jest ok. Ale chciałem zaciągnąć opinii znawców z forum Co do Turba to faktyczne dużo jest przypadków wśród forumowiczów że późno wstaje. Co prawda robione było w firmie w której znajomy mechanik cały czas regeneruje turbosprężarki i nigdy nie miał z nimi problemów po regeneracji. A jak oceniasz resztę logów kolego...?
-
Ciśnienia nie sprawdzałem a co pompek to szczerze nie wiem czy je płukał chemiczne.
-
Witam Panowie, Mam problem z silnikiem 2.0 TDI BRD. Generalnie auto ma słaby dół, kiepsko zbiera się do 2500. Turbo jest po regeneracji, DPF OFF, podciśnienia sprawdzone i są ok. Dodatkowo podczas dogrzewania w przedziale 50-70 stopni trzęsie budą i motor trochę dymi na biało-niebiesko. Wymieniłem uszczelniacze pompowtrysków + nowe śruby – nie pomogło. Pompki poszły do sprawdzenia na stół probierczy. Na stole wyszło że 3 pompki dawają połowę dawek jakie powinny a jedna trochę więcej. Mechanik od sprawdzenia stwierdził że to będzie przyczyna braku mocy na niższych obrotach. Po
-
Oki... Dzięki jeszcze raz...
-
Dzięki za wypowiedzi... Ogólnie autko chodzi ok i problemów nie ma... Czyli krótko mówiąc kąt wtrysku do poprawki..?
-
Witam proszę o analizę logów i z góry dziękuję... Dynamiczne: Grupy: 000 001 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7543.html Grupy: 004 008 010 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7553.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7554.html Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7594.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7593.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7595.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7599.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7596.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/djmath86_7
-
Witam serdecznie wszystkich sympatyków A4