TomekTdi

Pasjonat
  • Zawartość

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

O TomekTdi

    Informacje

    • Imię
      Tomasz
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2008
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    499 wyświetleń profilu
    1. TomekTdi

      I już nie gaśnie i jeździ w miare normalnie ?
    2. TomekTdi

      Coś udało się rozwiązać ?
    3. TomekTdi

      Dzięki bardzo kolego
    4. TomekTdi

      Hmmm to nie chce Cię martwić ,ale ja z identyczną sytuacją tylko ,że w 16V walczę od Października. na 3 Cylindrze u mnie dzieje się analogicznie jak u Ciebie na 2. Korekta po nagrzaniu idzie max w +. Zamieniałem pompki miejscami, wymieniłem całe kompletne pompowtryskiwacze (4x), oringi i śruby , wiązkę w głowicy, sterownik silnika, sprawdziłem wiązkę idącą między głowicą a ECU podejrzenie padło na głowicę ,ale to zostało wykluczone i na razie rozkładam ręcę ....
    5. TomekTdi

      A te wtryski po tej regeneracji są na 100% ok ? Bo już nie jedne kwiatki wychodziły "po regeneracji"
    6. TomekTdi

      Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy od użytkowników audi a4 b7 BRD. Chodzi mi o screen grupy chyba 18 lub 19 tam gdzie pokazuje napięcie sterowania stosu piezoelektrycznego. Silnik ciepły/zimy.
    7. TomekTdi

      Pisałeś o wymianie pompowtrysków na nowe ? Brane z ASO ?
    8. TomekTdi

      Kolego napisz jakie efekty po akcji.
    9. TomekTdi

      Dziękuję, wzajemnie wesołych !
    10. TomekTdi

      Podłączenie VAG'a wiele wyjaśni.
    11. TomekTdi

      ok jutro bede działał
    12. TomekTdi

      Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ? Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika. W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję. A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?
    13. TomekTdi

      Duża puszka z sondami na początku układu wydechowego widoczna z komory silnika.
    14. Jak w temacie. Mam dotąd nie rozwiązany problem ze swoim BRD'kiem. Auto po nagrzaniu się do temperatury roboczej podczas dodawania gazu zaczyna szarpać, brakuje mu mocy i w efekcie gaśnie. Na VAG'u błędów 0. Dziwną rzeczą jest to ,że napięcie sterujące cewką na trzecim cylindrze samo z siebie wtedy zaczyna spadać z ~170 V do około 130 V korekta wtedy na 3 garze rośnie do +2,99 i dzieja się cyrki. Zamienione pompowtryskiwacze miejscami, zero poprawy, wymieniona wiązka od pompek, vacum pompa oringi i śruby pod pompką a nawet sterownik silnika zero poprawy. Było podejrzenie pękniętej głowicy jednak ani na zasilaniu paliwa nie idzie spieniona ropa ani na powrocie więc ten trop upadł. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
    15. TomekTdi

      Panowie nikt nic ? Z autem dzieją się cuda na trzecim cylndrze po nagrzaniu korekta sama z siebie rośnie do +2.99 i napięcie sterujące pompką spada do 130 V auto zaczyna przerywać i szarpać. Podmieniane już chyba wszystko i nadal żadnej poprawy,