TomekTdi
Pasjonat-
Postów
183 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O TomekTdi
Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Polska
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
887 wyświetleń profilu
Osiągnięcia TomekTdi
4
Reputacja
-
A jak Ci zdiagnozował te wtryski ,że są do wymiany ? Jakie są objawy ?
-
Pompa paliwa jest pod tylną kanapa. Wrzuć fotkę z auta po podniesieniu siedziska.
-
I już nie gaśnie i jeździ w miare normalnie ?
-
Coś udało się rozwiązać ?
-
Dzięki bardzo kolego
-
Hmmm to nie chce Cię martwić ,ale ja z identyczną sytuacją tylko ,że w 16V walczę od Października. na 3 Cylindrze u mnie dzieje się analogicznie jak u Ciebie na 2. Korekta po nagrzaniu idzie max w +. Zamieniałem pompki miejscami, wymieniłem całe kompletne pompowtryskiwacze (4x), oringi i śruby , wiązkę w głowicy, sterownik silnika, sprawdziłem wiązkę idącą między głowicą a ECU podejrzenie padło na głowicę ,ale to zostało wykluczone i na razie rozkładam ręcę ....
-
A te wtryski po tej regeneracji są na 100% ok ? Bo już nie jedne kwiatki wychodziły "po regeneracji"
-
Witam serdecznie. Potrzebuje pomocy od użytkowników audi a4 b7 BRD. Chodzi mi o screen grupy chyba 18 lub 19 tam gdzie pokazuje napięcie sterowania stosu piezoelektrycznego. Silnik ciepły/zimy.
-
Pisałeś o wymianie pompowtrysków na nowe ? Brane z ASO ?
-
Kolego napisz jakie efekty po akcji.
-
Dziękuję, wzajemnie wesołych !
-
Podłączenie VAG'a wiele wyjaśni.
-
ok jutro bede działał
-
Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ? Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika. W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję. A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?
-
Duża puszka z sondami na początku układu wydechowego widoczna z komory silnika.