TomekTdi

Pasjonat
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O TomekTdi

  • Urodziny 11.02.1990

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

363 wyświetleń profilu
  1. Sorki mój błąd do 110mm ona nie wejdzie, bo sama tyle ma. http://allegro.pl/pompa-wody-podlewania-studni-dolnossaca-membranowa-i7050109416.html Ja ją wpuszczałem do 125mm. Chyba ,że poszukasz i może gdzieś są jeszcze o mniejszej średnicy (wiem ,że kiedyś były dostępne)
  2. Po zakończeniu budowy chcesz tej wody ze studni używać tylko do celów gospodarczych ? Jakiej średnicy będzie wykonana studnia ? Chcesz robić jej obudowę czy zostawiasz jedynie rurę nad ziemią? Najtańszym sposobem czerpania wody z wywierconej studni do celów budowalnych jest "pompka ruska" za około 100 zł. Można ją znaleźć na allegro.pl bez problemu jest to najtańszy sposób na pompowanie wody tylko wydajność jej nie powala około 600 litrów na godzinę. Plusem jest tego ,że nie strach zostawić to na budowie że zginię a jak się popsuję po gwarancji czyli dwóch latach to nie szkoda wyrzucić do śmietnika. Nie potrzebujesz do tego żadnej instalacji typu wyłącznik cisnienieowy czy zbiornik hydroforowy jeżeli oczywiście chcesz ją używać tylko do celów budowlanych typu włączam do prądu woda leci, wyłączasz przestaje lecieć. Minsem jest ,że studnia musi mieć średnicę min 110mm.
  3. TomekTdi

    Jak wygląda masa? Nie utleniła się cała ? To częsty problem z lampami tylnymi.
  4. Od siebie dodam ,że to coraz powszechniejsza usterka w naszych B7 która wychodzi po paru latach. Pierwsza rzeczy przy przygasających lampach lub komunkacie na FIS'ie o spalonym kierunkowskazu który de facto po włączeniu manetką jest to właśnie jak koledzy wyżej napisali słaba masa w obudowie tylnej lampy lub we wtyczce.
  5. TomekTdi

    W Twoim sprzęcie tego nie zmienisz, nie pokaże Ci po zatrzymaniu i pracy na wolnych obrotach spalania l/h
  6. TomekTdi

    Nie widziałem gum w takim kolorze w zamienniku. Chyba ,że dostępne są w ASO wiec zadzwoń tak a po nr VIN dobiorą Ci i powiedzą jaka CENA
  7. TomekTdi

    Gust każdy ma inny, ja podobnie jak koledzy wyżej uważam ,że wygląda to beznadziejnie...
  8. TomekTdi

    Oznacza to ,że jak z przodu masz opony o wysokości bieżnika 4mm a z tyłu 6 mm i są to opony w tym samym rozmiarze np. 215/55/16 to możesz tak jeździć
  9. TomekTdi

    Jak koledzy powyżej niestety jedynie cięcie i spawanie. Oczywiście po takiej wymianie też szpachla pójdzie w ruch na łączenie i po jakimś czasie coś zacznie wychodzić niezależnie kto będzie to robił. Auto które miało takie ingerencję nigdy nie będzie tak zabezpieczone przed korozją jak fabrycznie.
  10. TomekTdi

    Wydaje mi się ,że niestety ubezpieczyciel ma rację.
  11. TomekTdi

    Najłatwiej to w książce serwisowej na pierwszej stronie lub w aucie jest identyczna wlepka. W nazwie modelu powinien być symbol jak pamiętam 'Q" lub po rozkodowaniu VIN'u.
  12. Witaj Tomku. Potrzebuję poduszkę mocowania skrzyni biegów do VW T4 Caravelle 2.5 TDi 111Kw (AXG) 2002 rok
  13. TomekTdi

    Tak jak kolega wyżej napisał zapewne problem jest we wtyczce łączącej instalację auta z obudową lampy. Wyjmij lampę, odepnij wtyczkę i przyjrzyj się pinom w niej idącym szczególnie masie.
  14. TomekTdi

    Oj wcale ten ALT taki prosty w konstrukcji nie jest ani przyjemny i tani do grzebania. Silnik do omijania szerokim łukiem.
  15. TomekTdi

    jak długo nie będziesz jeździł z tak ślizgającą się tarczą i po wyjęciu dwumas nie będzie miał luzów to myślę, że można go zostawić.