Jump to content
IGNORED

2.0 TDi BRD po nagrzaniu szarpie i gaśnie


TomekTdi
 Share

Recommended Posts

Jak w temacie.

Mam dotąd nie rozwiązany problem ze swoim BRD'kiem.

Auto po nagrzaniu się do temperatury roboczej podczas dodawania gazu zaczyna szarpać, brakuje mu mocy i w efekcie gaśnie.

Na VAG'u błędów 0.

Dziwną rzeczą jest to ,że napięcie sterujące cewką na trzecim cylindrze samo z siebie wtedy zaczyna spadać z ~170 V do około 130 V korekta wtedy na 3 garze rośnie do +2,99 i dzieja się cyrki.

Zamienione pompowtryskiwacze miejscami, zero poprawy, wymieniona wiązka od pompek, vacum pompa oringi i śruby pod pompką a nawet sterownik silnika zero poprawy.

Było podejrzenie pękniętej głowicy jednak ani na zasilaniu paliwa nie idzie spieniona ropa ani na powrocie więc ten trop upadł.

Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Link to comment
Share on other sites

Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ?

Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ?

Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ?

Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto ....  :decayed::whistling:

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Ze sterowaniem zaworami na tym trzecim garku wszystko w porządku ?

Klapka wirowa na trzecim jest na swoim miejscu ?

Może urwała się z ośki i blokuje gdzieś dalej kanał dolotowy ?

Nic innego mi do głowy nie przychodzi , trochę dziwne tylko że silnik potrafi zgasnąć a w pamięci błędów czysto ....  :decayed::whistling:

Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ?

Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika.

W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję.

A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?

 

Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, TomekTdi napisał:

Problem jest jedynie gdy auto zaczyna się nagrzewać, dopóki jest zimne silnik pracuje poprawnie więc problem z klapą chyba też odpala ?

Z tego powodu wykluczyłem też problemy z kompresją silnika.

W sterowniku błędów 0 tak jakby któryś czujnik oszukiwał sterownik ,że ten odwala takie maniany i nic się nie zapisuję.

A czy uszkodzona sonda lambda może dawać takie objawy ?

 

Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika :decayed:

Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym .

spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ...:whistling:

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, piotrsob1 napisał:

Wygląda na to że ktoś nieudolnie grzebał w sterowniku silnika i by swą niekompetencję ukryć to wywalił tablicę błędów ze sterownika :decayed:

Odłącz EGR, przepustnicę , przepływomierz , czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym .

spróbuj uruchomić silnik i zrób screena z błędami jakie się pojawią ...:whistling:

ok jutro bede działał

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...