gmroz
Pasjonat-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O gmroz
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia gmroz
0
Reputacja
-
Dzięki za info o normie C3, w instrukcji nie znalazłem takiej wzmianki. Sprawdziłem na wydruku z serwisu i w Niemczech wlewali Mobila 5w30 ESP z normą C3 właśnie. Z 0w40 znalazłem tylko Castrola i MOBIL 1 ESP DEXOS 0W40 z normą C3. Znacznie większy wybór jest z 5W30/40.
-
Nie brałem ponieważ nie znam tej firmy, ale sprzedający z tej aukcji poleca do mojego silnika MILLERS 0W40 XF LONGLIFE Nie wiem dalej czy wybrać 0W czy 5W ..
-
Wracając do mojego pytania lepszym wyborem do 2.0 TFSI będzie 0W40 czy 5W30/40 ? (normy 502.00 503.00 504.00) Myślę nad wyborem jednego z : 8100 X-CLEAN 5W-40 8100 X-MAX 0W-40 SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 Millers XF LONGLIFE 5w30 Millers XFS 0W-40 LM TOP TEC 4200 5W-30
-
Ja kupowałem tutaj KLIK z tym, że do BWE i do tej pory działa
-
To w końcu jaki będzie lepszy 0W40 czy 5W30/40 ? Konfiguratory motula, millersa polecają 5W40, mobila 0W40 do mojego silnika.
-
Aktualnie jaki olej polecany do 2.0 TFSI ? Mam zalanego Motula Specific 5W30, ale chciałbym sprawdzić coś innego. Edit. jaka płukanka najlepsza ?
-
Ok, dzięki.
-
Jakaś inna alternatywa w razie czego ? Czy jest w Gdańsku serwis skrzyń automatycznych ogarniających multitronica ?
-
Witam, Gdzie w trójmieście wymienić olej w multitronicu bez niespodzianek ? Dzięki za info. Pzdr
-
Wojtcem tu masz temat z moimi logami + komentarze, mam ten sam silnik KLIK przepływka to grupa 02 jeśli się nie mylę.
-
Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykres Podobno doładowanie jest OK. - Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ? - Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam G ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ---------- Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc.
-
Jakoś słabo szukam i nie mogę jej namierzyć w etce, stąd pytanie. ---------- Post dopisany 15-03-2014 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 14:28 ---------- Niestety nie mogę się doszukać tej część w etce, pomoże ktoś ?
-
Niestety nie ma żadnego numeru na obudowie, jak mogę namierzyć numer części ? Z góry dzięki za info.
-
[ALL B7] Dobry warsztat samochodowy na terenie Trójmiasta
gmroz odpowiedział(a) na nanika temat w Szukam serwisu
Również korzystam wyłącznie z tun-up i polecam jak najbardziej. Aktualnie potrzebuje na szybko, na dziś wymienić świece, a oni niestety zawaleni robotą, możecie coś polecić w Gdańsku ? -
Drugi raz pojawił mi się taki błąd -> P0642 Audi Sensor Voltage Circuit 'A' Low Voltage Czy to może mieć związek z uszkodzonym zaworem ? - >Zawór foto Robiłem logi odnośnie działania tego zaworu odpowiedzialnego za sterowanie zmiennymi fazami w silniku i były w porządku, ale podejrzewam, że nie zawsze jest ok. Znalazłem również dwa tematy odnośnie błędu i opisują objawy trochę jak moje czasami słabsza moc i więcej pali. P0642 Code 2nd time in a little over a month DIY: Intake Flap Motor Replacement Chodzi o klapy w kolektorze, WG ?