Skocz do zawartości

gmroz

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gmroz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gmroz

0

Reputacja

  1. Dzięki za info o normie C3, w instrukcji nie znalazłem takiej wzmianki. Sprawdziłem na wydruku z serwisu i w Niemczech wlewali Mobila 5w30 ESP z normą C3 właśnie. Z 0w40 znalazłem tylko Castrola i MOBIL 1 ESP DEXOS 0W40 z normą C3. Znacznie większy wybór jest z 5W30/40.
  2. Nie brałem ponieważ nie znam tej firmy, ale sprzedający z tej aukcji poleca do mojego silnika MILLERS 0W40 XF LONGLIFE Nie wiem dalej czy wybrać 0W czy 5W ..
  3. Wracając do mojego pytania lepszym wyborem do 2.0 TFSI będzie 0W40 czy 5W30/40 ? (normy 502.00 503.00 504.00) Myślę nad wyborem jednego z : 8100 X-CLEAN 5W-40 8100 X-MAX 0W-40 SPECIFIC 504 00 507 00 5W-30 Millers XF LONGLIFE 5w30 Millers XFS 0W-40 LM TOP TEC 4200 5W-30
  4. Ja kupowałem tutaj KLIK z tym, że do BWE i do tej pory działa
  5. To w końcu jaki będzie lepszy 0W40 czy 5W30/40 ? Konfiguratory motula, millersa polecają 5W40, mobila 0W40 do mojego silnika.
  6. Aktualnie jaki olej polecany do 2.0 TFSI ? Mam zalanego Motula Specific 5W30, ale chciałbym sprawdzić coś innego. Edit. jaka płukanka najlepsza ?
  7. Jakaś inna alternatywa w razie czego ? Czy jest w Gdańsku serwis skrzyń automatycznych ogarniających multitronica ?
  8. Witam, Gdzie w trójmieście wymienić olej w multitronicu bez niespodzianek ? Dzięki za info. Pzdr
  9. Wojtcem tu masz temat z moimi logami + komentarze, mam ten sam silnik KLIK przepływka to grupa 02 jeśli się nie mylę.
  10. Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykres Podobno doładowanie jest OK. - Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ? - Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam G ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ---------- Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc.
  11. gmroz

    Co to za część ?

    Jakoś słabo szukam i nie mogę jej namierzyć w etce, stąd pytanie. ---------- Post dopisany 15-03-2014 at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 14:28 ---------- Niestety nie mogę się doszukać tej część w etce, pomoże ktoś ?
  12. gmroz

    Co to za część ?

    Niestety nie ma żadnego numeru na obudowie, jak mogę namierzyć numer części ? Z góry dzięki za info.
  13. Również korzystam wyłącznie z tun-up i polecam jak najbardziej. Aktualnie potrzebuje na szybko, na dziś wymienić świece, a oni niestety zawaleni robotą, możecie coś polecić w Gdańsku ?
  14. Drugi raz pojawił mi się taki błąd -> P0642 Audi Sensor Voltage Circuit 'A' Low Voltage Czy to może mieć związek z uszkodzonym zaworem ? - >Zawór foto Robiłem logi odnośnie działania tego zaworu odpowiedzialnego za sterowanie zmiennymi fazami w silniku i były w porządku, ale podejrzewam, że nie zawsze jest ok. Znalazłem również dwa tematy odnośnie błędu i opisują objawy trochę jak moje czasami słabsza moc i więcej pali. P0642 Code 2nd time in a little over a month DIY: Intake Flap Motor Replacement Chodzi o klapy w kolektorze, WG ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...