Skocz do zawartości

Glajcor

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Glajcor

Osiągnięcia Glajcor

0

Reputacja

  1. Czyli chodzi o to ze zalozylem badziew?Zrobie zdjecia i pokaze montaz
  2. Witam,ja zamontowalem zesta Valeo http://motoallegro.pl/item348269371_czujniki_parkowania_valeo_polecam_.html ,mam do was pytanie.Mial ktos z was problem tego typu ze jak pada deszcz lub jak jest mokro to te czujniki piszcza caly czas bez przerwy.Sam je montowalem i nie wiem czy to dobrze zrobilem ale zrobilem tak jak w instrukcji czyli 45cm czujnik od czujnika i 45cm odleglosc od ziemi.Dodam tylko ze montowalem je w a6 sedanie ale na forum a6 nie znalazlem nic na ten temat dlatego pytam tutaj.Jezeli ktos zna przyczyne to prosze o odpowiedz.Pozdrawiam
  3. kierownice mam na 100% zapieczone bo sztanga prawie wcale sie nie rusza a jak probuje ja rozruszac reką to cos tam sie rusza ale ciezko ale n75 nie daje rady jej ruszyc.Bylem tez u mechanika z serwisu vw-audi i on mi to zdiagnozowal,a pojechalem dlatego ze na IV i V biegu po pewnym czasie odcinalo turbine.Jesli mozesz to wyslij mi te zdjecia lub jakis opis jak mozna to wyczyscici nie rozbierajac jej.Z gory dzieki,pozdrawiam.
  4. Witam,mam do was prosbe,kto wie gdzie w okolicach Rzeszowa mozna naprawic turbine,mam zapieczone kierownice i trzeba ja wyczyscic no i oczywiscie od razu powymieniac co potrzeba.A moze ktos z kolegow na forum moglby mi to zrobic.Moje auto to a4 1.9 TDI 110ps 97r.,auto ma przebieg oryginalny 235 tys.km.Jak ktos wie gdzie to zrobie w rozsadnej cenie to prosze o odpowiedz.Pozdrawiam
  5. najprawdopodobniej zawor n75,mam ten sam problem tyle ze ja gwaltowny spadek mocy odczuwam juz na 3 i 4 biegu miedzy 60 a 100km/h,zastanawiam sie czy to turbina czy n75 dlatego czekam az calkiem cos padnie.Sprawdzalem vagiem zaraz po tym jak mi przestalo przyspieszac,podpiolem zaraz kompa i w bledach silnika byl tylko jeden blad o tresci "przeplywomierz powietrza-wartosc nieregulowana" i nie wiem o co w tym chodzi bo moj elektronik powiedzial mi ze to ze pisze w bledach ze cos tam z przeplywką to nie znaczy na 100% ze padla przeplywka tylko moze tak pisac a mogl pasc zawor n75 zreszta potem sprawdzil mi przeplywke i powiedziala ze jest z nia wszystko ok
  6. a tak podejrzewalem ze cos z tym turbo nie tak po tych logach
  7. Oto srodek auta,a wyposazenie to:Klima,tempomat,szyberdach,komputer,podgrzewane siedzenia,elektryka,pozdrowienia
  8. Witam,prosze o analize logow,chcialbym wiedziec czy cos jest nie tak a sam nie za bardzo sie na tym znam,z gory dzieki [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 21-03-2007, 18:57 ] przeniesione z działu Silniki Diesla
  9. Rondel :eek: Na auto sa zalozone felgi firmy O.Z. Racing,opony na nich to 225/45/17 firmy Ventus,takie juz byly na tych felgach.Na pierwszy rzut oka jak zobaczylem taka firme opon to troche zwatpilem w ich zachowanie sie na drodze,przyczepnosc i głośnosc ale zaraz po przejechaniu pierwszych kilkudziesieciu kilometrow stwierdzilem ze sie pomylilem.Opony tej firmy sa przede wszystkim bardzo ciche a jak widac maja choinkowy bieznik ktory nie nalezy do najcichszych,przyczepnosc tez jest bardzo dobra.
  10. zrobie ci jutro zdjecie i wysle mailem
  11. Na dekielkach mam napisane O.Z. bo ta sa oryginaly firmy oz a opony 225/45/17 [ Dodano: 13-03-2007, 00:11 ] otocznie to komis w ropczycach razem z wypozyczalnia przyczep i lawet a passata nie sprzedawalem ale mozliwe ze tam stal.pozdro :biggrin:
  12. wiem ze musze zmienic te lampy ale nie moge dostac nigdzie z wkladami tych po lifcie a od tych wklady nie pasuja,a auto bylo obnizoen z przodu o 6cm a z tylu o 3cm
  13. Lampy zmienialem na te po lifcie a wszystko robilem przy zmianie sam
  14. Juz sie przywitalem w Newbie,dziekie tukan2000 za rade,a za opinie o aucie tez dziekuje nawet za te negatywne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...