Skocz do zawartości

Pioterek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pioterek

Osiągnięcia Pioterek

0

Reputacja

  1. Witam, poradzcie, proszę. Silnik AFN 99r. 110KM TDI. Turbina po regeneracji od 3 miesięcy. Ostatnio zacząłem słyszeć dziwny , jakby metaliczny świst od strony pasażera pod maską, jakby z okolic turbiny. Świst ten pojawia sie tylko podczas przyspieszania, na każdym biegu. Najczęsciej przy mocniejszym wduszeniu na pedał gazu. na biegu jałowym nic nie słychać, mimo zwiększania obrotów. Przy łagodnym przyspieszaniu, stropniowym wzroście obrotów - nie ma tego dżwięku.
  2. oryginalny VAG stand alone. Wyświelacz wbudowany.
  3. Odkupiłem o znajomego VAGa 1552. Mam taki problem: wisi na " tester przesyła-słowo adresowe..." Nic więcej nie można zrobić. Mieliście taki problem?
  4. Zapomniałem dodac, może cos bardzo ważnego- na zilnym silniku przy postoju, odczuwam zapach spalin wydobywający się z przednich otworów wentylacyjnych, intensywniejszy, gdy wentylacja jest włączona.
  5. Witam, wiele opisów tego problemu już czytałem, jednakże rozwiązań może byc wiele. Mam nadzieje, że opis mojego przypadku będzie przez Was bardziej możliwy do zdiagnozowania. Proszę o pomoc. Na początku standardowo- na 4 biegu , obroty ok. 2800-3000 przy "rozpędzaniu" do 5ki wchodzi w tryb awaryjny - traci moc. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu stacyjki znów jest OK. Stwierdziłem że uszkodzona jest guma cisnieniowa ( ta łącząca plastikowa rurę z kolektorem) - potężna dziura. Po wymianie dodałem gazu i z tłumika poleciał czarny dym, jakby "przepaliły sie resztki, zgary. Czarny dym jednak był przez kilka minut. Poźniej był juz normalny. Po wymianie tej gumy stwierdziłem , że moc jest właściwa i nawet zniknąl efekt odcięcia mocy. Po przejechaniu ok. 1500 km znów problem powrócił. Z tym że teraz stwierdzam, że moc traci nie tylko na 4tym biegu, ale nawet na 5ym. Szczególnie deje sie odczuc przy jeździe pod wiatr albo przy dużym obciązeniu (kilka osób w aucie). Zauważyłem , że gumowy wąż idący z turbiny był zbyt luźny, że mogłem go spokojnie zdjąc bez popuszczenia opaski. Po dokręceniu poprawiła się nieco dynamika, ale nadal brak mi mocy. Zauważyłem , że wąż pod turbina (litera s) nieco przepuszcza olej, przepływomierz wydaje się byc czysty, bez zanieczyszczeń, a węże szczelne. Jak wykluczyc N75, katalizator i turbinę z podejrzeń? Niestety nie posiadam logów - poprzednie nic nie wskazały. Zapomniałem dodac, może cos bardzo ważnego- na zilnym silniku przy postoju, odczuwam zapach spalin wydobywający się z przednich otworów wentylacyjnych, intensywniejszy, gdy wentylacja jest włączona.
  6. Jocker. pomóz bo mam ten sam alarm cobra z oddzielnym pilotem w bańce. Mam tylko jeden kluczy zapłonowy z imo. Jak moge zaprogramowac pilota? PO wyjęciu bateryjki przestał działac. Centralny działa - spokojnie można otworzyc drzwi kluczykiem. pomóz, albo kto inny z klubowiczów jest w stanie pomóc?
  7. Pioterek

    jak odpalić auto

    witam, nie mogę otworzyć auta A4 z pilota- mruga dioda na pilocie(bateria OK) oraz mruga sobie dioda od alarmu. mogę otworzyc drzwi kluczykiem, więc centralny zamek działa. Jednakże alarm nie rozblokowuje się. Nie moge więć odpalic silnika bo zapłon jest odcięty. POsiadam alarm typu kobra - i kluczyk do alrmu, którym można go wyłączyc - ale gdzie jest centralka alarmu? syrena jest na pewno pod maską, centralki nie widzę. pomożcie proszę pilnie. prosze nazywac temat zgodnie z regulaminem i uzupełnic profil
  8. Panowie, Od pewnego czasu zauważyłem spadek mocy. Początkowo myślałem, że to dlatego że jadąc mam "pod wiatr", ale ostatnio zauważyłem kiedy to się objawia dokładnie. Jadę sobie do pracy, 15 minut jazdy (ale myślę że długośc przejechanej trasy nie ma tu znaczenia), redukcja 3, redukcja 4ka i jadąc na 4 biegu rozbujałem się do ok. 100 km/h i juz miałem zredukowac do 5ki, ale nie zdążyłem - odczułem gwałtowny spadek mocy - auto zdecydowanie osłabło i mimo redukcji biegów na 3 czy 2kę nadal auto było słabe. Miałem problem ,żeby wyprzedzic kogos na trasie. Przystanąłem zatem na poboczu i wyłączyłem silnik. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy. Auto ma właściwą moc i przyspieszenie. I tak pewnie do następnego razu. Co jest przyczyną tego mankamentu? Panowie fachowcy, pomocy.Czy oprócz Vaga ktoś ma sensowne rozwiązanie?
  9. Panowie, uszkodzony mam głośnik w drzwiach kierowcy: blaupunkt 4 Omy, 8DO 035 411A. gdzie mogę kupic taki głośnik? Nie zależy mi na wypasionej mocy, standardowy oryginalny głośnik będzie tu OK. Ważne jest mocowanie tego głośnika - oprawka, którą przytwierdza się głośnik do drzwi.
  10. Dzieki Darek. sprawdze to. [ Dodano: 04-11-2006, 14:43 ] Panowie, sprawdziłem przewód od podświetlenia, który wychodzi prosto z kostki licznika (niebiesko-szary) - jest połączony z podświetleniem klawiszy bezpośrednio. Nie ma przerwy w obwodzie na tej drodze. Zatem wynika z tego , że juz z zegara nie wychodzi mi sygnał podświetlenia. CHCIAŁEM GO OBEJRZE, ALE NIE MAM SCHEMATU SAMEGO LICZNIKA/ZEGARÓW - może ktoś ma? Zastanawiam się, czy nie łatwiej byłoby wykorzysta podświetlenie przycisków zamontowanych w dzwiach przednich kierowcy i pasażera- tych od elektrycznych szyb , ponieważ to podświetlenie mi działa. Czy wystarczy ja wezmę stamtąd zasilanie? Nie uszkodze czegoś w obwodzie? czemu odrazu producent nie przewidział wspólnego połączenia wszystkich podświetlen w A4? [ Dodano: 07-11-2006, 22:33 ] Panowie, pomocy!!!!
  11. Sławku! Niestety nadal problemu podświetlenia nie rozwiązałem. sprawdź mi jak możesz skąd wychodzi sygnał zasilania podświetlenia przycisków w konsoli środkowej, zapalniczki też, to samo zasilanie powinno wchodzi w kostkę do radia - do jego podświetlenia. Masę mam , ale sygnał nie dochodzi. Bezpieczniki OK. Skąd wychodzi to wredne zasilanie? gdyby instalacja nie była tak zabudowana plastikami to bym sobie rozkrecił bo wiedziałbym co odkrecic. Jestem elektronikiem i mam miernik więc dam radę. tylko skąd to wychodzi: włącznik świateł czy zegar?
  12. Panowie co to za dwa kable: jeden czerwony, drugi brązowy zakończone stykiem w gumowej izolacji. Na zdjęciu czerwony jest połaczony z drugim czerwonym , a brązowy jest niepodłaczony. U mnie w aucie oba te kable nie są podłączone. PS. Dziekuję autorowi zdjęcia za to, że mogłem się wesprzec.
  13. Panowie, odpisujcie jeszcze na ten temat bo sobie nie poradziłem. Dodatkowe pytanko: czy mogę po odpięciu z wtyczek zegara (instrument claster) włączyc stacyjkę? Nie będę miał żadnych błędów zgłaszanych przez komputer?
  14. Kochani, proszę udzielcie mi odpowiedzi.Każda mile widziana. Szczególnie tych, ktorze też jeżdżą A4kami. 1. kontrolka- wskazówka od temperatury płynu chłodzącego raz się załącza, raz nie - jak ją kopnie! Potrafi załączy się - poziom temperatury na wskazówce wzrasta i osiąga prawidłowy poziom - ok. 87st. C, czasem w ogóle nie drgnie po odpaleniu auta i jazdy i tak może byc kilka razy z rzędu, a za następnym razem działa OK. Potrafi np. wskazówka podnieśc się do poziomu 70 stopni i tak utrzymywac się, albo spadnie do zera. Często jak ruszę wtyczkę czujnika i docisnę go trochę to wskazanie wskoczy. Czy jest to uszkodzony czujnik? Jaki ma part number, żeby zamówic? Dodam, że jest na 4 piny, niebieski, z dwoma rowkami na wtyczkę , gniazdo jest kwadratowe, a na kostce numer:357919754D. 2. Mam nieoryginalne radio zamontowane. Po jego wyjęciu widzę we wnęce po radiu na kable nie podłączone: czerwony i niebieski. czerony jak zewre do masy to uszkadza się bezpecznik od wycieraczek. Co to za kable? 3. Nie działa podświetlenie klawiszy: ogrzewanie tylnej szyby, regulacji świateł, klimatronika, cygaretki. Sprawdzałem masa ich jest wspólna i jest prawidłowa. Problem wystepuje w zasilaniu, którego brak, diody sprawne> Gzie szuka usterki? 4. chciałbym dorobic kluczyk do auta - mam imobilizera. Chce dorobic też pilota do alarmu - Cobra. Gdzie dorobic, jaki koszt i czy koniecznie trzeba tam jechac samochodem?
  15. Panowie, mam ten sam problem. Schemat mam , ale chodzi o podejście praktyczne do sprawy - gdzie fizycznie znajdują sie te przewody? Gdzie szukac z kostek włączników dalej przewodu niebiesko-szarego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...