Cześć sąsiad!
Te bridżstony mam z tyłu u siebie, masz kilka fotek:(Tył 275/40 9,5J przód (inna guma) 245/45 8J)
Tak po krótce coś Ci napiszę, może Ci się przydać
- opona super dobrze się kleji na suchym. Mam problem z zerwaniem przyczepności, na mokrym też nie narzekam.
- dość wolno się zużywa, ale robię małe przebiegi, więc nie wiem.
- Ma rant ochronny, nie bój nic. Wygląda moim zdaniem OK.
- Jest ku(&^sko sztywna, tzn ścianki boczne. U mnie w 7er nie widać, że auto stoi na flaku. (99W)
- jak będziesz zakładał we WRZ, to tylko jeden zakład potrafi ją założyć (ze względu na to co powyżej) - objazdowa k.kosłomu.
- również ze względu na powyższe wzrost komfortu możesz mieć wątpliwy... :/ Wielu ludzi podziela moje zdanie, że jest to najdwardsza opona jaką znam.
- również ze względu na powyższe nie bierz indeksów na zapas, im więcej, tym jeszcze sztywniejsze. Tak BTW indeksy maksymalnych prędkości nie mówią tylko o max speedach. Nie mówi się o tym głośno ze względu na marketing, ale opona Y jest zoptymalizowana do jazdy z większą prędkością, tzn, że przy 100km/h V może się lepiej kleić co Y, ale akurat problem przyczepności to tu nie problem. No i koledzy dobrze Ci radzą, 225 przy mocnej furze...?
Acha no i opona jest ciężka, a nawet bardzo ciężka. Odbija się to na osiągach, zwłaszcza 0-xx.