Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Audi A6 - jaki numer z Etki?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Potrzebuje czujnika temperatury wody chłodzącej G62 (ten 4 pinowy, co jeden sygnał idzie na tablicę a drugi do komputera) oraz czujnik poziomu paliwa tylko chciałbym poznać oznaczenie.

Pacjent to Audi A6 1,9TDI 110KM AFN sedan rok 1997 (wersja C5, czyli jest to początkowy wypust, może lepiej przyjąć 1998, bo w 97 były produkowane dwie wersje)

Opublikowano

niech ktoś potwierdzi: (czujnik dobierz po VIN)

059 919 501 - czujnik temperatury podwójny >> 4B-X-200 000 4styki 20mm

059 919 501 A - czujnik temperatury podwójny 4B-Y-000 001 >> 4styki zielony

4B0 919 673 J - czujnik poziomu paliwa AFN, AVG

Opublikowano

A czym się różnią te dwa czujniki?? Można zastosować zarówno jeden jak i drugi?? Ja u siebie mam 4 pinowy i niebieska wtyczka.

Opublikowano

zerknij w te numery które Ci podałem

tam masz końcówki numeru VIN sprawdź swój i dobierz czy pierwszy czy drugi

Opublikowano

zerknij w te numery które Ci podałem

tam masz końcówki numeru VIN sprawdź swój i dobierz czy pierwszy czy drugi

A teraz zakumałem dzięki.[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2010, 10:21_________________________________________________Kurdze nigdzie nie mogę znaleźć czujnika paliwa, mógłbyś mi podać koszt z etki tego czujnika od paliwa(chodzi mi orientacyjny ile będzie mnie to kosztowało).

Opublikowano

u Gajosa 423 PLN brutto

zamiennik w sklepie moto lub popularnym portalu internetowym pewnie połowe tańszy

Opublikowano

u Gajosa 423 PLN brutto

zamiennik w sklepie moto lub popularnym portalu internetowym pewnie połowe tańszy

Trochę dużo jak na czujnik, chyba najpierw zdiagnozuje czy to na pewno czujnik. A od temperatury wymienię w ciemno.

Opublikowano

vagowałeś padake?

Opublikowano

Oj nie wiem czy się rozpisywać ale już napiszę co i jak.

Wagowałem i mam zwarcie do plusa lub przerwę na jednym i na drugim czujniku.

Ale zacznę od początku, jak ją kupiłem to wpadała mi na zimnym silniku w obroty, świece się długo grzały. Czujnik temperatury wysyłał informację że jest -20 stopni, więc do wymiany (ale nie wymieniłem narazie), ale na blacie miałem 90 po rozgrzaniu.

Później zacząłem zakładać alarm, a ponieważ nie wiedziałem które przewody są od czego to leciałem na krótko po kostkach. No i stało się, straciłem całkowicie wskazanie temperatury, poziomu paliwa oraz nie mam możliwości regulacji oświetlenie deski rozdzielczej (jest cały czas na minimum).

Robiłem diagnostykę zegarów i wszystkie działają, czyli wnioskuje że albo gdzieś bezpiecznik albo czujnik. Bezpieczniki przejrzałem wszystkie i niby są ok, więc zostają tylko czujniki. Jak wymienię czujnik temperatury który i tak był uszkodzony i wskazanie będzie ok to znaczy że resztę też popaliłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...