[B6 AVF] Chrobotanie multitronica

    12 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam,

    zauwazylem dziwne chrobotanie silnika na postoju przy wrzuconym biegu (obojetne D,S czy R). na N jest cisza. gdy wrzuce bieg i stoje lub powoli ruszam (bez gazu) slychac chrobotanie jakby. ogolnie auto jezdzi ok, nie szarpie, nic dziwnego sie nie dzieje tylko ten dzwiek.

    wydaje mi sie ze to sie zaczelo jakis czas temu (z miesiac dwa?) ale bylo malo wyczuwalne. dzis jestem po wymianie rozrzadu i paska alternatora (plus wszystkie rolki termostat i oczywiscie pompa wody) i slychac to teraz duuzo glosniej. ale juz sam nie wiem czy to bylo wczesniej slychac czy nie. na pewno nie tak mocno. moze miec jakis zwiazek ta dzisiejsza wymiana?

    mam jeszcze objaw piszczenia kol przy max skrecie na postoju. mialem nadzieje ze to minie po wymianie tych wszystkich rolek ale niestety nie. no i teraz to chrobotanie przy wrzuconym biegu.

    skrzynie mam 6 lamel (wg tabeli z watku elementarza multitronica) ale dzialala caly czas ok i nie bylo zadnych zastrzezen. dzis dopiero po tej robocie cos sie dzieje dziwacznego

    co mozna sprawdzic? nie chce zeby mi zaraz kazali cala skrzynie wymieniac czy naprawiac.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    noto moze przeguby ? pompa wspomagania ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cholera wie... koło zamachowe? (niby u nas siedzi dwumas). Łożysko wałka wejściowego? Przydałoby się wjechać sondą do skrzyni...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cholera wie... koło zamachowe? (niby u nas siedzi dwumas). Łożysko wałka wejściowego? Przydałoby się wjechać sondą do skrzyni...

    a to pewnie tylko serwis dobry? zna ktos jakis w okolicach wrocławia?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Normalnie poleciłbym Sserwis - ale ostatnio dziwne rzeczy się tam dzieją :confused4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Normalnie poleciłbym Sserwis - ale ostatnio dziwne rzeczy się tam dzieją :confused4:

    no ja bym raczej tam nie jechał. jak kiedys pytalem czy olej sie w automacie wymienia to nie bardzo byli swiadomi. najpierw powiedzieli ze nie, potem ze tak i chca za to 800 zł wiec podziekowałem

    a wracajac do tematu to o jakiej sondzie mowisz? jest cos do badania skrzyni?

    [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 11:59_________________________________________________

    noto moze przeguby ? pompa wspomagania ?

    jesli mowisz o przegubach ukl kierowniczego to raczej nie, jak slychac ten halas to ruszanie kierą nic kompletnie nie zmienia

    co ciekawe to jak wrzuce jade wolno slychac halas (tez nie zawsze ale prawie zawsze) jak zatrzymam auto to cichnie od razu albo po chwili, po chwili czyli jakies parenascie sekund

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To by pasowało jednak do skrzyni - hałas pojawia się gdy zamkniesz sprzęgło, dlatego powiązałem to z wałkiem wejściowym skrzyni. A jak to wygląda przy hamowaniu silnikiem i gdy naciskasz hamulec? Hałas ustaje dopiero jak całkowicie się zatrzymasz?

    Pisząc o sondzie miałem na myśli minikamerkę którą można wprowadzić do przekładni aby obejrzeć poszczególne jej elementy - Sserwis taką właśnie dysponuje. Ja z ich usług jak narazie jestem zadowolony - jednak widząc co się tam ostatnio dzieje, na siłę nie będę Cię namawiał.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To by pasowało jednak do skrzyni - hałas pojawia się gdy zamkniesz sprzęgło, dlatego powiązałem to z wałkiem wejściowym skrzyni. A jak to wygląda przy hamowaniu silnikiem i gdy naciskasz hamulec? Hałas ustaje dopiero jak całkowicie się zatrzymasz?

    hmm, to zobacze dzis bo tak dokladnie teraz nie pamietam

    Pisząc o sondzie miałem na myśli minikamerkę którą można wprowadzić do przekładni aby obejrzeć poszczególne jej elementy - Sserwis taką właśnie dysponuje. Ja z ich usług jak narazie jestem zadowolony - jednak widząc co się tam ostatnio dzieje, na siłę nie będę Cię namawiał.

    a co sie dzieje? :) w ogole mowimy o tym samym serwisie? ja mowie o RS-Serwis na Legnickiej we wrocławiu, ich strony to http://www.rsserwis.pl oraz http://www.s-auto.com

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myślałem o Sserwis koło Rybnika - www.sserwis.pl

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Myślałem o Sserwis koło Rybnika - www.sserwis.pl

    aaa czyli u tego słynnego sopy :)

    no to tak tak, tylko ze faktycznie ostatnio cos podobo oni nie chcą juz robic np modyfikacji na 7 lamel, dlaej to aktualne?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie, bo właśnie ostatnio komuś to robili...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie, bo właśnie ostatnio komuś to robili...

    no ok, to moze sie tam podjade do nich kiedys, problem w tym ze nie mam czasu sie ruszyc z wroclawia :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy