[ALL B6] Rurka miarki oleju
0

    5 postów w tym temacie

    witam wszystkich!

    kiedyś pisałem tu na forum o problemie z nierówną pracą silnika AWA. Chodziło o lewe powietrze. porady z forum nie bardzo pomogły i lokalni angielscy mechanicy chcieli tylko ze mnie zedrzeć kupę kasy. byłem teraz w Polsce i dałem go do ponoć dobrego mechanika. Ten posprawdzał wszystkie przewody, uszczelki, membrany i są ok. Znalazł natomiast pękniętą rurkę miarki oleju. twierdzi że jak ją tymczasowo uszczelnił (chyba jakąś szmatką) to praca silnika była perfekt. niestety nie starczyło mi czasu żeby to wymienić bo na rurkę trzeba było czekać 2 tyg. Teraz tak się zatstanawim, a w zasadzie pytam znawców z tego forum czy istnieje taka możliwość zassania powietrza z pękniętej rurki i powodować nieprawidłową mieszankę i nierówną pracę silnika? mi jakoś ciężko w to uwierzyć, ale ja nie mam doświadczenia. Z góry dzięki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego zamow sobie te rurke i sam wymien, koszt to, o ile pamietam £6 czy £8 w Audi.

    Pamietajmy, ze w silniku ALT zastosowany jest uklad odpowietrzania skrzyni korbowej, (odma, separator oleju)powtorny obieg powietrza w silniku. Otwarcie tego ukladu(peknieta odma, czy rurka, czy tez otwarty korek oleju), powoduje wydostanie sie powietrza ktore, jest w ukladzie, zassanie "lewego", a to zmienia prace silnika znaczaco.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzięki za info, co prawda mój silnik to nie ALT ale może być to samo. dam znać jak wymienię.[br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 22:40_________________________________________________Ok, więc rurka już wymieniona,poprawy brak. swoją drogą to pewnie nie będę pierwszy który przeklina tą nieszczęsną plastykową rurkę. jakby nie możnaby zrobić jej metalowej. Odrywałem ją po kawałku długimi szczypcami aż w końcu zdjąłem kolektor, odpiąłem przepustnicę i zbiorniczek z wodą i dopiero wtedy udało mi się dostać do samego dołu. najgorsze jest to że i tak po odpaleniu i przejściu silnika ze ssania na normalne obroty dalej go delikatnie trzęsie. chyba się poddaje. w sumie to przyzwyczaiłem się już :) pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    postanowiłem trochę odświeżyć bo znalazłem już w czym tkwi problem :> Każdy kto słuchał pracę mojego silnika przekonany był że to lewe powietrze i sam też byłem tego pewien. Aż w końcu podjąłem jeszcze jedną próbę i kupiłem cewkę żeby posprawdzać czy się polepszy. No i masz - jak w mordę strzelił. Problem tkwił w tym że auto nie do końca zachowywało się jakby nie paliło na jeden gar bo jak wyjąłem cewkę całkowicie to dopiero go trzęsło :shocked: tak więc jutro lecę po następne 3 cewki i problem wreszcie z głowy :rolleyes:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members