Skocz do zawartości

michal1910g

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal1910g

Osiągnięcia michal1910g

0

Reputacja

  1. michal1910g

    Falowanie obrotów

    Miałem bardzo podobny problem w moim aucie. U mnie robiło się coraz gorzej aż padła cewka. wymieniłem wszystkie cztery i się poprawiło ale nie było idealnie. Co jakiś czas wyskakiwał mi błąd nieszczelności kolektora, ale jak byłem u mechanika żeby sprawdził to żadnych nieszczelności nie znaleźli. dałem sobie z tym spokój i po jakimś czasie ustało całkowicie.
  2. Andrew ma rację, jakoś wyleciało mi z głowy, że z tego rocznika to faktycznie można kupić auto na chodzie praktycznie w cenie silnika. Co do rozbitych to też potwierdzam - z tego rocznika nikt by się nie bawił w szukanie kupca (no chyba, że Polak ). Ja bym zrobił jak radzi Andrew i jeszcze masę innych części zamiennych będziesz miał. Powodzenia
  3. witam. kolego odnośnie silników z anglii to szukałem na angielskim ebay i jest kilka takich silników. ceny się różnią i to znacznie i niektórzy chcą stary silnik w zamian co w twoim przypadku raczej odpada. nie wiem jakie są ceny w polsce ale w uk znalazłem najtańszy za 700 gbp (ok 3500PLN)z przebiegiem 126000 km . Przesyłka jedną z firm transportowych co kursują między anglią i polską to jakieś 5 PLN za kilogram. nie mam pojęcia ile taki silnik waży, ale napewno ktoś tu na forum ma takie info. jakbyś potrzebował jakiejś pomocy typu zadzwonić do kogoś z ogłoszenia w uk to wal śmiało.
  4. kilka lat temu mój szwagier miał 2.7 biT quatro a ja swego czasu opiekowałem się niunią przez tydzień. co prawda to była a6 ale to chyba nie gra roli. satysfakcja z jazdy gwarantowana. przyspieszenie jest znakomite. nawet jadąc 200 km/h redukując do 5-tki gaz w podłogę i jeszcze potrafi wcisnąć w siedzenie. nie będę się wypowiadał o 4.2 bo osobiście prowadziłem tylko raz i nie miałem szans dokładnie przetestować.
  5. odnośnie lejka to raczej nie w każdym sklepie. jak mi się ułamał to w każdym sklepie mnie do ASO odsyłali bo jak ori kosztuje 13 PLN to jaki sens zamienniki sprzedawać/kupować.
  6. Witam Dołączam się do podziękowań dla autora postu i wszystkich, którzy udzielali cennych wskazówek. Dziś regenerowałem swoje wycieraczki i śmigają i jak szalone. Największy problem chyba jak większość to podszybie a później już leci. Ja wziąłem się za regenerację jak tylko zauważym że zwolniły więc trzpień wykręciłem ręką (z 20 min mi to zajęło) bez imadła.Straty- pęknięte podszybie (do sklejenia i będzie git) zgubiona zawleczka w trawie - a tak uważałem dzięki i pozdrawiam
  7. narazie wymienie chyba tylko o-ring spod czujnika i ten między króćcem a blokiem silnika bo tam też widziałem różowy nalot. Ale jak mi przyjdzie wymieniać cały wąż to chyba sam nie dam rady a mechanik zedrze ze mnie ile się da bo dostęp nie ciekawy. Dostałem się dzisiaj do tego węża wodnego i okazało się że o-ring sparciały. Wymieniłem na nowy i zobaczymy jak będzie. narazie sucho Niewiem czemu w tym silniku nie ma króćca, zaj..ście komplikuje to sprawę bo żeby wyciągnąć ten wąż trzeba wyjąć kolektor z przepustnicą i odkręcić śrubę mocującą, wtedy długa łapka i na wagę trzeba wypychać wąż z głowicy. trochę nie pomyślane moim zdaniem, ale cóż... W każdym razie jeszcze raz dziękuję wszystkim za sugestie.
  8. witam ponownie, mam jeszcze małe pytanie dotyczące tego króćca. w etce nie ma tam króćca tylko jest pokazany wąż wodny (plastykowy) idący do chłodnicy. na rysunku jest on niby pokazany w trzech częściach, ale nie ma pokazanych żadnych złączek więc chyba jest to jedna część. Numer części też tylko jeden. Może ktoś to potwierdzić proszę. Kurde jak to jest jedna całość to trochę roboty dochodzi
  9. chyba tak zrobię. ja z kolei myślałem żeby zdjąć katalizator i robić od dołu bo od góry żeby to zrobić to chybą że z lusterkiem :> niewiem tylko czy zdjęcie katalizatora ma jakieś swoje następstwa typu - ustawianie czegoś vagiem po zamontowaniu kata (w co wątpię)
  10. dzięki za pomoc. przepraszam za prefix, poprostu myślałem że ten akurat temat może dotyczyć wszystkich b6. Wracając do tematu to ma ktoś sposób na wymianę tego króćca. nic tam nie widać bo silnik zasłania a od dołu skrzynia biegów.
  11. Witam wszystkich, od pewnego czasu wycieka mi płyn chłodniczy. 2 miesiące temu zauważyłem wyciek z chłodnicy więc od razu wymieniłem, ale wyciek został. Pomyślałem więc że może źle odpowietrzony, ale wszystko zrobiłem jak należy. Płynu ubywa dość sporo bo jakiś 1 litr na 1000km (miesiąc). Dziś miałem chwilę czasu i znalazłem z tyłu silnika różową plamę. nie mogłem zobaczyć źródła tego wycieku więc wgramoliłem tam aparat i zrobiłem parę fotek za czujnikiem temperatury (chyba). Powiedzcie proszę co to za różowe coś na tych przewodach. wygląda jak przetopione lub osad jakiś? Może ktoś już się z tym spotkał i mógłby pomóc. z góry dziękuję i pozdrawiam [mod]Czy trudno wybrać z pola wyboru konkretny silnik (a nie wstawiasz wszystkie [ALL B6]),gdzie w wątku pytasz o swój silnik!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod]
  12. mam ten sam silnik i jeżeli chodzi o sczytanie pinu to u mnie z tym zeszło 4 godziny. Chłopaki w warsztacie mówili że jeszcze takiej upartej sztuki u nich nie było. Jakby nie pracował tam mój znajomy to już dawno by się poddali. Więc ciekawy jestem czy te silniki tak mają czy to tylko mój przypadek. Może powinieneś spróbować jeszcze raz z tym pinem. Niestety nie pamiętam jaki miał program.
  13. jak pisałem filtry wszystkie powymieniane ale jeszcze spróbuje tym STP napewno nie zaszkodzi. dzięki
  14. dzięki za odpowiedź. cewki kupiłem bremi a świece ngk, więc trzeba będzie poszukać kabli.
  15. Witam wszystkich, Otóż jakiś czas temu miałem spory problem z trzęsieniem całego auta po odpaleniu. Wymieniłem wtedy filtry paliwa, oleju, powietrza, komplet świec i komplet cewek. Po wymianie cewek jak ręką odjął, ale minęło jakieś 3 miesiące i czasami przy odpalaniu muszę mu "pomóc" dodając gazu no i czasem potrafi jeszcze nim potrzrąść po odpaleniu. żadne kontrolki się nie świecą i w sumie nie jest to jakieś extra denerwujące ale nie wiem czy to nie początek czegoś złego. odczytałem dziś błędy i tak się to przedstawia: 16698 Nie znany kod błędu zbyt mała oporność 16684 Losowe wypadanie zapłonu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16685 Brak zapłonu cylinder 1 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16785 Uszkodzenie przepływu recyrkulacji spalin niedostateczny przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia 1039 Czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz.-G2 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY ps. nie wymieniałem kabli WN jeszcze. czy to może być też to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...