[B5 ABC] Niskie ciśnienie na 1 cylindrze

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    wlasnie wrocilem od mechanika bylem na diagnostyce bo autko trzesie lekko na jalowym biegu - obroty skacza tak o 50.

    Znajomy mechanik podlaczyl pod kompa - wszystko ok bledow nie ma

    Zmierzyl cisnienie i wyszlo ze mam na 1 cylindrze raz 8 a drugi raz 10

    Teraz pytanie co robic remont? czy bawic sie w ceramizery modyfikatory Itp?

    Co moze byc przyczyna takiego drgania skakania obrotow i niskiego cisnienia?

    Przebieg mam 207 000 dodam ze pali ladnie nie bierze oleju moc ma

    Z gory dziekuje za odpowiedzi podpowiedz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Żadne tam moto doktorki tylko remont! prawdopodobnie zawór Ci nie trzma ciśnienia w tym cylidrze, Jak już pościągasz głowice to wymień sobie wszystkie zawory, nie pożałujesz tego remontu :good:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dziekuje za odpowiedz...hmm ze remont to wiem ale czy wczesniej nie sprobowac tego calego rosyjskiego super specyfiku? chwala podobno... ale teraz mam duze watpliwosci... Dlaczego?

    Jechalem dzisiaj wieczorkiem i autko jedzie jest ok ale jade powiedzmy na 3 biegu 60 km/h obroty jakies tam sa i hamuje silnikiem tzn puszczam gaz autko zwalnia do jakiejs tam predkosci gdzie jest 1,5 k obrotow dodaje powoli gazu i przy 1,8k-2k moze 2,2k potrafi szarpnac 2-3 razy :( to tez moze byc od niskiego cisnienia w cylindrze? czy moze jest jakas inna usterka "czujnik wlotu powietrza"? ewentualnie te sterowanie cewkami?

    Uprzejmie prosze o pomysly i sugestie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a przewody zaplonowe ? Swiece ? Szczelnosc dolotu ?? Paliwo ? Filtr powietrza ? Przeplywka ?? Zanim wydal bym kase na jakikolwiek remont nalezalo by sprawdzic te przyczynny...

    pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a przewody zaplonowe ? Swiece ? Szczelnosc dolotu ?? Paliwo ? Filtr powietrza ? Przeplywka ?? Zanim wydal bym kase na jakikolwiek remont nalezalo by sprawdzic te przyczynny...

    pozdrawiam

    Dokładnie tak jak powiedział kolega, zeby silnik V6 źle chodził, falował obrotami to na jednym z cylindrów musiałbyś nie mieć praktycznie kompresji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wlasnie koledzy tez tak sadze ze to nie niska kompresja bo 8 czy 10 to kompresja jest zwlaszcza ze nie bierze oleju czyli pierscienie sa zdrowe

    Swiece suche cewki ok... paliwo hmmm na orlenie 98 (bo i na paliwie i na lpg szarpie).... filtr powietrza do wymiany napewno... nie wiem jak ze szczelnoscia dolotu jak to sprawdzic? i ewentualnie ten modul sterujacy cewkami? mam byc po 15 u mechaniora cos tam ma sprawdzic zobaczymy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Z ciekawości sprawdziłem jaki stopień sprężania powinien być w 2,6 i wychodzi 10 barów więc faktycznie to nie przez ciśnienie, no ale ten temat trochę mnie wybił z tropu :kox: należało by sie podłączyć pod waga, ja bym przeczyścił przepustnicę, wymienił kable i świece, trzeba sprawdzić sondy. No i czy to tylko na LPG czy na bezn też? Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dzieki Olo~666 za dobre slowo... wlasnie wymienilem filtr powietrza i nic ;( w kazdym badz razie:

    - na vag-u bylem wczoraj 0 bledow nie wiem czy mechanik sprawdzil parametry SOND - ewentualnie kto moze podpowiedziec jakie prawidlowe powinny byc?

    - swiece suche wszystkie sprawne

    - przewody wymieniane z 6 -9 miesiecy temu wygladaja bardzo ladnie

    - cewki sprawne

    - filtr powietrza nowy

    Piecem rzuca i na benzynie i na lpg (na lpg gorzej oczywiscie i coraz bardziej szarpie - ale u lpg-fachmana bylem komp (stag300) zero bledow wszystko w normie filtry wymienione

    Pozostaja sondy do sprawdzenia, czyszczenie dolotu?, ewentualnie czujnik dolotu powietrza i modul cewek?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odkad mam samochod (dwa lata i 35tys km) to mam taki sam problem. U mnie obroty skacza +/-15... czuc drzenie silnika, przenosi sie to na lewarek. Bylem u kilku ludzi z tym problemem, nie widzieli nic nadzwyczajnego. Wymienione poduszki pod silnikiem, sprawdzone pod skrzynia... autem dalej trzesie na jalowym. Tez od czasu do czasu w zakresie obrotow 1,8tys do 3tys potrafi szarpnac kilka razy.

    Mam zamiar zmienic swiece chociaz te sprawdzilem, ustawilem przerwe na nich taka jak byc powinna... pozamienialem w sumie w jednym rzedzie bo mialem 4 na zapasie i bez zmian.

    Bede chcial podmienic przewody i cewke. Wymienie filtr paliwa.

    Jak cos Ci sie wyjasni daj znac, chetnie zlikwidowalbym ten problem mimo ze juz sie przyzwyczailem do delikatnego trzesienia buda na jalowym.

    Osiagi jak z fabryki, spalanie niskie, odpala zawsze za pierwszym, oleju nie bierze.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmm no i widze ze zrobila sie z tego ciekawa sprawa

    jezdzilem teraz wieczorkiem i oprocz dolegliwosci "normalnych" czyli telepania i skaczacych obrotow na jalowym mam jeszcze przerywanie napewno przerywanie bo zle jedzie od wczoraj na gazie a dokladniej od vaga gdzie mi znajomy mechanik kasowal bledy... na 1 2 3 4 szarpie i zle jedzie... przelacze na benzynke i tylko mam telepanie na jalowym ;(... jade jutro do fachmana od gazu i jeszcze do mechanika znajomego[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 21:16_________________________________________________aha KANAL jeszcze jedno jakie amsz przewody? moj mechanior chociaz zwatpilem od wczoraj w niego twierdzil ze to napewno przewody a mam jakies semtech-a? i ze boscha kupic (340zl w focie) i bedzie wszystko wiadomo... nie wiem juz co o tym wszystkim sadzic ;(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmm no i widze ze zrobila sie z tego ciekawa sprawa

    jezdzilem teraz wieczorkiem i oprocz dolegliwosci "normalnych" czyli telepania i skaczacych obrotow na jalowym mam jeszcze przerywanie napewno przerywanie bo zle jedzie od wczoraj na gazie a dokladniej od vaga gdzie mi znajomy mechanik kasowal bledy... na 1 2 3 4 szarpie i zle jedzie... przelacze na benzynke i tylko mam telepanie na jalowym ;(... jade jutro do fachmana od gazu i jeszcze do mechanika znajomego[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 21:16_________________________________________________aha KANAL jeszcze jedno jakie amsz przewody? moj mechanior chociaz zwatpilem od wczoraj w niego twierdzil ze to napewno przewody a mam jakies semtech-a? i ze boscha kupic (340zl w focie) i bedzie wszystko wiadomo... nie wiem juz co o tym wszystkim sadzic ;(

    Ja nie mam gazu wiec potrafi szarpnac na benzynie tak jak mowisz....

    Przewody mam BERU ori ze znaczkiem OOOO. Postaram sie cos podmienic do konca tygodnia. Znajomy ma 2.6 wyciagniete z auta. Jeszcze z osprzetem, mam nadzieje ze nie sprzedal :)

    A co mechanior mowil np na temat jakiegos wtryskiwacza? Bo moze tutaj cos nie tak?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    hmm no i widze ze zrobila sie z tego ciekawa sprawa

    jezdzilem teraz wieczorkiem i oprocz dolegliwosci "normalnych" czyli telepania i skaczacych obrotow na jalowym mam jeszcze przerywanie napewno przerywanie bo zle jedzie od wczoraj na gazie a dokladniej od vaga gdzie mi znajomy mechanik kasowal bledy... na 1 2 3 4 szarpie i zle jedzie... przelacze na benzynke i tylko mam telepanie na jalowym ;(... jade jutro do fachmana od gazu i jeszcze do mechanika znajomego[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2010, 21:16_________________________________________________aha KANAL jeszcze jedno jakie amsz przewody? moj mechanior chociaz zwatpilem od wczoraj w niego twierdzil ze to napewno przewody a mam jakies semtech-a? i ze boscha kupic (340zl w focie) i bedzie wszystko wiadomo... nie wiem juz co o tym wszystkim sadzic ;(

    A co mechanior mowil np na temat jakiegos wtryskiwacza? Bo moze tutaj cos nie tak?

    Mechanior odnosnie wtryskiwacza nic nie mowil :/ wczoraj twierdzil ze to cisnienie niskie na 1 cylindrze ( raz 8 drugi raz 10 ) ale to wykluczam a dzisiaj twierdzil ze napewno przewody :/

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To zmień mechanika. Jakbyś był przypadkiem w Lubinie do końca miesiąca to dzwoń do mnie i poszukamy problemu czemu tak się dzieje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki Dzieki zastanowie sie nad tym jak w jg pomocy nie znaje do Lubina 100 mam wiec na gazie jakos sie ewentualnie dotocze poki co zaraz zabieram sie za Przepustnice :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    :hi:

    miałem podobne objawy tylko w oplu 2,5 v6 wymienione wszystko po kolei bo mechanik bawił sie w loterie i po kolei wszystko wymienił okazało sie że wtryskiwacz zapieczony po wymianie problem ustąpił

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Szanowni koledzy Przepustnica slni ( jak ktos chce to mam zdjecia z czyszczenia przed i po ) zaadoptowala sie sama ( 30s na start zgasic i odpalic)

    Tylko jakis taki mam przewodzik cienutki (rurka w oplocie ) luzny miedzy przepustnica a tym kanalem dolotu co dwa ida jeszcze przewody takie na zatrzask... ten cieniutki przewodzik jakis wazny jest?

    W kazdym badz razie czyszczenie przepustnicy duzo nie dalo silnikiem dalej leciutko telepie na jalowym gaz przerywa bo zawor do czyszczenia bo klepie zaraz zreszta jade do gazownika...[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2010, 13:52_________________________________________________stanelo na tym ze: na gazie dalej szarpie ale w poniedzialek mi gazownik zregeneruje obie listwy i bedzie ok

    Silnikiem telepie na jalowym mimo ze: przepustnica czysta, filtr powietrza nowy, swiece ok przewody ok cewki ok co dalej?

    Jestem ze znajomym ustawiony ktory ma silnik 2.4 i wymontuje od niego przewody swiece i cewki i bedziemy patrzyli co sie dzieje moze cos jest w miare sparwne ale mimo wszystko kuleje... nie wiadomo napewno NIE wierze ze mam za niskie cisnienie na 1 cylindrze :tongue4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Olo~666 Dzieki wielkie gdzies mi ten topic umknol za vag-a sie musze zabrac jeszcze sam i popatrzec tam bo tylko ten machanior nieszczesny od cisnienia mi podlanczal ale lichy jest bo nawet nie skasowal tego ustrojstwa od przegladu drugiego co na liczniku kilometrow sie wyswietla.

    Generalnie wlasnie siedza przewody Bosch-a do swiec i telepie dalej ale jakas roznice miedzy semtech-em odzuwam :>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy