wojtek26 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Z tym Magikiem to z poczatku produkcji darzały sie awarie jakiegos tam oringa, ale generalnie jest on wart uwagi. Moim zdaniem wystarczyłby Scorpion ST a nawet Mini ( ja mam taki i daje sobie smiało rade). Przy tych dyszach to cisnienie ustaw na 1 bar ewentualnie zmniejsz nawet do 0,95bara a min na 0,6 bara
sołtys85 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Z tym Magikiem to z poczatku produkcji darzały sie awarie jakiegos tam oringa, ale generalnie jest on wart uwagi. Moim zdaniem wystarczyłby Scorpion ST a nawet Mini ( ja mam taki i daje sobie smiało rade). Przy tych dyszach to cisnienie ustaw na 1 bar ewentualnie zmniejsz nawet do 0,95bara a min na 0,6 bara Tylko nie mini bo to nie udany model, jak scorpion to st
wojtek26 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 MINI da sobie rade tylko trzeba zmienic cewke elektrozaworu i bedzie chodził jak nalezy, główne niedomagania MINI były własnie przez ten elektrozawór.
Vinox Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 podepnę się do tematu a gdy na biegu jałowym dasz obroty np 5 tys to zmienia sie na PB?? bo u mnie zmieniało się przy 3 tyś gazownik zamienił kabelek z 1 strony cewki na 2 (mówi że na 1 traci coś obroty "zle podpoił czy cós") sprawdź i daj znać może masz ten sam problem co ja bo przy 110 KM to wydaje mi się że 5 bieg i jest 3 tyś obrotów oczywiście ja już nie mam problemu.
zigula11 Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 A gdybyś tak sprecyzował o którą dokładnie cewkę chodzi ?
Vinox Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/12/01/24/34/1201243417 tu gdzieś idzie dodatkowy kabelek przykręcany do tej cewki zapłonowej (ale nie do kostki chyba to osobny przewód !!!) Chyba. dawno to było gdy zamieniał. Albo do kostki albo osobny szedł przewód. Gazownik rozczepił je coś podmienił i było ok po 3 tyś nie przełączało się na PB
wojtek26 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Gdyby był źle podłaczony kabel sygnału obrotów lub w ustawieniach źle ustawione to przełączałby sie bez wzgledu na predkosc jazdy czy obciażenie a za każdym razem po przekroczeniu pewnych obrotów.
Vinox Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 no niestety nie zawsze, u mnie nie zawsze się przełączało dlatego gazownik nie mógł stwierdzić co to może być bo nigdy nie mogliśmy natrafić na ten moment. aa gry trafiliśmy to podłączył kompa i widział jak mówisz kolego up "zanik obrotów"
zigula11 Opublikowano 24 Września 2010 Autor Opublikowano 24 Września 2010 Zamówiłem reduktor taki jak ma "chudineze" - skoro u niego chodzi to u mnie też powinien, choć jak to mówi Ferdynand - "są na tym świecie rzeczy które się ani fizjologom, ani fizjonomom nie śniły". Założymy ... i zobaczymy, najwyżej będzie
adam0551 Opublikowano 2 Października 2010 Opublikowano 2 Października 2010 Witam! Według mnie masz żle dobrany reduktor. Alaska jest dobry do 90 KM. Ja też mam ADR-a i reduktor tomasetto artic do 150KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się