Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

takie mam pytanko, bo coś mi się przypomniało: orientujecie się czy dla silników z DPFem "lepsze" paliwo to regular czy premium? :mysli: była jakaś gadka na zlocie w Pile Madas (chyba) mówił, ale nie pamiętam uzasadnienia... :cool1:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 14:28_________________________________________________

Cześć Piechol :hi:

cześć Wojtek :hi:

:siema::)

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

była gadka ale nie pamiętam kto uzasadniał ..... ja leję premium :)[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 14:32_________________________________________________a nie mam DPFa .... ale Ty też chyba nie :mysli:

Opublikowano

była gadka ale nie pamiętam kto uzasadniał ..... ja leję premium :)[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 14:32_________________________________________________a nie mam DPFa .... ale Ty też chyba nie :mysli:

no ja właśnie mam :rolleyes:

Opublikowano

oooo to lej premium :wink4:

Opublikowano

oooo to lej premium :wink4:

leje :wink4: ale właśnie coś wtedy mi się przypomina, że ktoś wspomniał, że zwykłe jest lepsze bo się tam mniej osadza czegoś czy lepiej się wypala czy jeszcze coś innego... :gwizdanie: :tongue4:

Opublikowano

i kto sie jutro do vario wybiera?????

Opublikowano

i kto sie jutro do vario wybiera?????

ja się wybieram :)

Opublikowano

Ty to wiem ale ktos jeszcze :mysli:

Opublikowano

Ty to wiem ale ktos jeszcze :mysli:

Nikuś może ... bo coś wspominał przed chwilą jak po kartkę papieru był ... bo mu za potrzebą się zrobiło :naughty::polew:

Opublikowano

a to zasraniec jeden :polew:

Opublikowano

idę dada z Julką :wink4:

Opublikowano

przenośna jest obarczona dużym błędem około 10% więc nie będzie to 100% wynik

mylisz sie Bartku, na hamowni przenosnej najwiekszy blad to masa auta, jak sie zwazysz przed pomiarem to masz najdokladniejszy wynik bo na rolkach w program wrzucasz stymulacje drogi a tutaj jedziesz po drodze... czujnik na kole mierzy kilkanascie tys impulsow na sekunde, mozesz zmierzyc przyspieszenie 0-100, 60-100, czas hamowania 60-0 itd itp

Wojtek by Ci to lepiej wyjasnil...[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 16:00_________________________________________________i nie bylo by sytuacji ze przy 6000 rpm i 200km/h masz bezpieke :naughty:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 16:01_________________________________________________minus przenosnej to prosta potrzebna do pomiaru. ja jezdzilem od ronda obornickiego do wiaduktu na wojska polskiego - dwa przejazdy i wynik usredniony 173/340

Opublikowano

siemanko panowie :hi: :hi:

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

siemka Marcin :hi:

zagadaj z kolega TOM77 jak ja sie pytalem to wychodzilo taniej...[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 18:20_________________________________________________niecale 140

Opublikowano

cześć Wentylek :hi:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 18:18_________________________________________________

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

siema

siemka Marcin :hi:

zagadaj z kolega TOM77 jak ja sie pytalem to wychodzilo taniej...[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 18:20_________________________________________________niecale 140

dzięki Nikuś

[br]Dopisany: 13 Sierpień 2009, 18:21_________________________________________________a tak poza tym co nowego bo ja byłem dzisiaj w poznaniu z córą u lekarza :wallbash:

Opublikowano

ide po piwko :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...