wojtek26 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Wszystko jest do ogarniecia tylko trzeba miec wiedze, ja mam u siebie temp. przełaczania na 32 stopnie i nawet zima nigdy nic sie nie działo z autem, mimo słabego sterownika ( bez mozliwosci wprowadzania korekt po temp). Nowe sterowniki maja mozliwosc wprowadzania korekty po temp. oraz po obrotach wiec moza je ustawic super, a np. Stag premium ma mozliwosc wprowadzania korekt po OBD ( chociaz róznie to bywa z prawidłowym działaniem tej funkcji). Jezeli sa dobrane dobrze komponenty instalacji oraz dobrze zamontowany to nie bedzie różnicy w pracy silnika
meidzer Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 Już częściowo gazownik dopina swego. Autko przełącza się na gaz przy temp 42C. Tj po około 1000m w tych temperaturach. Ale i tak jest takie niepokojące szarpnięcie przy gwałtownym dodaniu gazu na zimnym silniku zaraz po przełączeniu, występuje to szarpnięcie przy małych obrotach i wyższym biegu aż do temperatury ok 80C - 85C. Później chodzi już jak na benzynie.
wojtek26 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Wrzuc plic oscyloskopu zaraz po przełaczeniu i zobaczymy co tam sie dzieje, przy okazji sprawdzimy mapy i jak mozesz wrzuc fotki silnika zobaczymy jak to jest zamontowane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się