Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kupilem sprowadzona A4 1.8 z niemiec


amdi92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Wiec tak szukalem na forum odpowiedzi na moje pytania aole waszystkich nieznalazlem wiec umieszce wszytkie moje pytania.

Kupilem A4 z 1996 roku z przebiegiem 163 000 km i zalozylem sekwencje i mam pytania:

1.Czy to normalne ze jak przekrece kierownice do oporu to slychac troche takie wycie od wspomaganiai jezce jak wlacze klie to juz wogole .

2.Jak wlacze klime to slysze takie cykanie przy kierownicy ale nie od zawieszenia tylko porpostu cos co jakis czas cyka a zdazrylo sie ze jajk jechalem na gazie to jak cykalo to mi przerywal silnik .

3.Mialem problem z abs jak konczylem hamowanie to pedal pulsowal i slychac bylo brzeczenie ale juz sie uporlem poprostu poruszalem wszystkimi czujnikiami obrotow kol i juz jest ok jeden niebyl dokonca docisniety .

4.NIeraz jak jechalem zapalily mi sie wwszytkie kontrolki na liczniku i musialem samochod zgasic i znowu odpalic a raz jak jechalem sam zgasl.

5. Po zalozeniu gazu co jakis czas musze jezdzic na ustawianie go bo samochod czasem icezko pali i przerywa ale jak juz ustaia to wtedy jest dobrze tylko po pewnym czasie znow sie nietak dzieje a jest to sekwencja.

6.Chyba musze wymienic termostat poniewaz w miescie ma temperature 90 ale na trasie schodzi do 60 .

7.spalanie dochodzi do 14 litrow gazu ale mysle ze to bylo spowodowane rosstrojeniem gazu no i tym termostatem.

Jeszcze Moze macie jakies podpowiedzi dla mnie co mam zrobic z :a4fan: .

A i jeszcze co to za oznaczenia 1z i te inne nierozumiem gdzie ja mam to sprawdzic jaki ja mam

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce sie napisać poszczególnych pytań w poszczególnych działach ?? Za duzo roboty ??

A myślisz że nam chce się Tobie ładnie na talerzu wszystko podawać ??

No ale coś tam napiszę....

1. NIE

2. TO też nie jest normalne

3. jeden problem z głowy :P

4. TZW "choinka" - może zimne luty, co do zgaśnięcia to nie wiem

5. Jak widać samochód to nie kuchenka gazowa

6. Tak chyba musisz.....

7. Nie koniecznie

A jak masz oznaczenie 1Z to faktycznie może kiepsko na gazie chodzić.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ok bede mial do wymiany raczej rozrzad bo to normalne po kupnie samochodu i mam pytanie cy mam wymienic takze lancuszek rozrzadu bo tu cos takiego pisali ze tez jest lancuchwiec tez bede musial wyimeniac razem z paskiem i reszta?[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2007, 15:00 _________________________________________________a moglbys powiedziec cos o tych pytaniach co zadalem?? i jak ci sie spisuje instalacja jaka masz i ikle dales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam i nie bede mial ELPIDZI.

AD1 a spadaja ci tez obroty?

AD2 tez tak mialem na poczatku ale bylo bardziej w podszybiu w upalny dzien i przy wyzszych predkosciach ale po czasie to ustalo.

AD4 sprawdz swiece (ewentualna wymiana razem z kablami WN) i jakie masz ladowanie.

AD6 sprawdz temp na klimatroniku. kanal 51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pierwszego to na początek stan oraz naciąg paska od wspomagania i nowy płyn może pomóc. W drugim punkcie sugeruje, że cyka przekaźnik od sprężarki klimatyzacji, a do tego źle ustawiony gaz dlatego potrafi zgasnąć jak gwałtownie wzrośnie obciążenie na silniku. W pozostałych punktach jestem skłonny się zgodzić może z wyjątkiem piątego, ale tu każdy indywidualnie oceni! 14l gazu to też żadna rewelacja jak na ten motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty tez spadaja ale zaznaczam ze tylko jak do konca skrece erszta jest dobrze a da rade cos zrobic z tym przekaznikiem klimy?? a wogole to czy oplaca sie kupic ten vag http://moto.allegro.pl/item240500655_inter_usb_vag_kkl_2_linie_k_we_wtykuobd2_promocja_.html

a w ogóle to nie na temat, więc pewno zaraz ktoś Ci zamknie temat

(poszukaj o tych kablach... jest ju żtrochę opisane)

[pre_pl]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie pytanie 6 nadaje sie do tego działu ale już było trochę o tym napisane.

Tak trzeba wymienić termostat.

Podjedź do mechanika który sprawdzi Ci auto VAG-iem zanim poczytasz o nim w odpowiednim dziale i kupisz sobie taki.

Reszta pytań opisana jest w osobnych działach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...