dante0018 0 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 A mianowicie jak w temacie...na wyjsciu z pompy wtryskowej cieknie jeden z przewodow... leci na nakretce od niego. Jak mozna to uszczelnic ????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Tego się nie uszczelnia. Sprawdziłeś, czy jest poprawnie przykręcony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Była wymieniona pompa wtryskowa i po jakims czasie zaczelo leciec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuzz 1 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Najlepiej to odkręcić równo przyłożyć i dokręcić. Jak gwint czy stożek nie jest uszkodzony to nie ma prawa cieknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Okazalo sie ze rurka byla napeknieta na kolniezu. Mechanior powiedzial ze moze to byc od zbyt duzego cisnienia w pompie.... ( a byla robiona u elektryka dawka rozruchowa bo ciezko palil na cieplym) Mechanik wiedzial o tym i teraz nie wiem czy moze zle zalozyl tą rurke jak wymienial pompe i proboje zgonic na cisnienie czy zeczywiscie mogla to byc wina cisnienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zmien lepiej mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jeśli nie pękła z winy tego mechanika to prędzej przez zapchany wtrysk niż przez pompę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 mechanik za mocno dopieprzył nakrętkę i stożek pękł. czasem pęknie a czasem się tak sfaluje ze w ogóle nie przepości paliwa. prędzej właśnie ulega zniszczeniu przewód niż by ukręcił gwint na nakrętce lub na zaworku lub wtryskiwaczu. także moim zdaniem mechanik tu dał ciała... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dzieki za info. Chcialem sie jeszcze upewnic bo go tak podejzewałem Temat mozna zamknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się