mari 0 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Piszę bo po przeszukaniu w różnych działach i tematach nie znalazłem odpowiedzi.Chodzi mi o temperaturę silnika który nagrzewa się dość szybko do 90 C po czym wskazówka opada o jakieś 2-3 mm do tyłu gdy silnik ma 2000 obr. na 4 lub 5 biegu. Po przyśpieszeniu i wkręceniu silnika od 2200-3000 obr. wskazówka znowu wskazuje idealne 90C.Na postoju trzyma 90C czasami też spadnie delkatnie.I teraz pytanie czy już termostat się powoli kończy czy czujnik temperatury a może wszystko jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Co mówi VAG??? Jest tyle wątków na ten temat, więc poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari 0 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Przeszukałem VAG(forum) i nic nie znalazłem co mogło dać mi odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoGaz50 0 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam! Odpowiedź strasznie enigmatyczna. Tzn VAG pokazał Ci 90 stopni??? Nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 po czym wskazówka opada o jakieś 2-3 mm do tyłu gdy silnik ma 2000 obr. na 4 lub 5 biegu. co to znaczy opada do tylu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 6 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 powiedzenie dekarzy "do góry nie polecisz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Przeszukałem VAG i nic nie znalazłem co mogło dać mi odpowiedz. spoko ale nie chodzi o przeszukanie vaga tylko forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej88 0 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak na postoju lub przy delikatnej jeździe stałą prędkością temperatura opada, to termostat do wymiany. Miałem dokładnie to samo, latem wszystko było ok, jesienią trochę opadało, a zimą to w ogóle rzadko kiedy osiągał 90*C a na postoju potrafiło zejść do 60 nawet. Koledzy pewnie doradzą ori termostat, ja kupiłem Wahlera za 30 zł i od pół roku wszystko hula. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari 0 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak na postoju lub przy delikatnej jeździe stałą prędkością temperatura opada, to termostat do wymiany. Miałem dokładnie to samo, latem wszystko było ok, jesienią trochę opadało, a zimą to w ogóle rzadko kiedy osiągał 90*C a na postoju potrafiło zejść do 60 nawet. Koledzy pewnie doradzą ori termostat, ja kupiłem Wahlera za 30 zł i od pół roku wszystko hula. dzięki kolego za odpowiedz jeszcze trochę pojerzdze i zobacze co się bedzie dzało bo ten spadek temperatury nie jest tak duży tak jak u ciebie do 60*C tylko delikatny.To znaczy czy jadę powli czy stoje i mam włączone ogrzewanie to ma trzymać cały czas 90*C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak na postoju lub przy delikatnej jeździe stałą prędkością temperatura opada, to termostat do wymiany. Miałem dokładnie to samo, latem wszystko było ok, jesienią trochę opadało, a zimą to w ogóle rzadko kiedy osiągał 90*C a na postoju potrafiło zejść do 60 nawet. Koledzy pewnie doradzą ori termostat, ja kupiłem Wahlera za 30 zł i od pół roku wszystko hula. dzięki kolego za odpowiedz jeszcze trochę pojerzdze i zobacze co się bedzie dzało bo ten spadek temperatury nie jest tak duży tak jak u ciebie do 60*C tylko delikatny.To znaczy czy jadę powli czy stoje i mam włączone ogrzewanie to ma trzymać cały czas 90*C cały czas ma być 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak na postoju lub przy delikatnej jeździe stałą prędkością temperatura opada, to termostat do wymiany. Miałem dokładnie to samo, latem wszystko było ok, jesienią trochę opadało, a zimą to w ogóle rzadko kiedy osiągał 90*C a na postoju potrafiło zejść do 60 nawet. Koledzy pewnie doradzą ori termostat, ja kupiłem Wahlera za 30 zł i od pół roku wszystko hula. dzięki kolego za odpowiedz jeszcze trochę pojerzdze i zobacze co się bedzie dzało bo ten spadek temperatury nie jest tak duży tak jak u ciebie do 60*C tylko delikatny.To znaczy czy jadę powli czy stoje i mam włączone ogrzewanie to ma trzymać cały czas 90*C Również polecam wahlera. Ja bym wymieniał póki nie ma mrozów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się