Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Mobil 15w40 w 1.9 tdi (dobrze czy żle?)


a4 110

Rekomendowane odpowiedzi

Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem.

dla mnie to mozesz jezdzic nawet na ''Kujawskim'', przynajmniej raz w tygodniu mam klienta ktorego auto ma turbo do regeneracji bo jezdzi na 10W40 ale dzieki temu ja I moja rodzina mamy co jesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że połowa z wypowiadających się zna się jak żyd na gwiazdach i powtarza po innych że do TDI tylko tzw pełny syntetyk. Skoro jest na mineralu norma 505.00 to najprawdopodobniej ją spełnia. Ja osobiście nie analizowałem tematu i nie znam się za bardzo ale skoro koncern volkswagen aprobuje takie oleje to nie mogą być aż tak złe. Ja osobiście jeżdze na 10w40. bo taki był w samochodzie jak kupiłem.

Norma normą ale porównanie po jakim czasie od odpalenia mineral uzyska takie same właściwości smarowania jak full syntetyk, pozostawiam bez komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego stosuje się je w różnych klimatach i nie chodzi tu o to,że turbo się spieprzy od gradacji samej w sobie,tylko,że stosuje się złą gradację w nieodpowiednim do tej gradacji klimacie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osrac klimat, dla samego walu i tlokow wystarcz mineral, sprawa komplikuje sie przy hydraulice w glowicy i dlatego tam ma byc 10W40. Wystarczy rozebrac turbo aby zrozumiec dlaczego trzeba lac 5W lub 0W

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...