wojtas-audi 1 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Moja a4 dostala dziwnych objawów ( w sumie po rozruszaniu sztangi w turbinie ) w czasie jazdy powyzej 2tys obrotow strasznie szumi ( wedlug mnie turbina ) czy to mozliwe jesli tak to czemu, juz sie konczy ? Logi zrobie na dniach, ale wkurza mnie ten szelest i szum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 u mnie szumiło jak była nieszczelność w dolocie....powietrze uciekało bokiem ( brzmiało to jak włączony nawiew na maksa) zobacz najpierw co VAG pokaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Bylem u mechanika i stwierdzil ze to napinacz paska wielorowkowego tak szumi przy jezdzie, ze jest na wykonczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty84 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 jak bedzie nieszczelność w dolocie: autko słabsze, zaolejenie przy nieszczelności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 no wlasnie slabsze nie jest, wiec moze to i napinacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty84 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 zrzucić paski osprzętu i sprawdzić, jak bedzie dalej to prawdopodobnie będzie uszkodzona lub zagięta któras łopatka z turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafikk01 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 jakl kreciles sztanga to teraz turbo wczesniej wstaje albo pózniej ale jak pisales ze przy 2 tys obrotów na moze masz nieszczelny gdzies układ i dlatego taki szelest przy takich nie szczelnościach auto zaczyna dymić i robi sie słabe zalezy jaka to dziurka jak mała to ciężko to zlokalizować ale badzie sie powiekszać napewno z dnia na dzien zalezy jak mu wstawisz albo masz gdzies dziurkę w IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 a u mnie słuchać turbulum na zimnym wew. auta , takie buczenie ... czy to normalne ? niedawno tego nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Sztanga nie krecilem, rozruszalem strzykawka, co do szelestu to jest tez on jednak na postoju ale w granicach 3,5-4 tys obrotow.[br]Dopisany: 11 Październik 2010, 14:41_________________________________________________Okazało się - banał Dziura w wężu idącym od intercoolera do turbo, dziura byla pod spodem nie widoczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 i nie kopcił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spina3 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 no ja mialem dziure w dolocie to, autem wiecej niz 90 km/h nie dalo sie jechac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie kopcil, i o dziwo moc byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OKO 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 zrzucić paski osprzętu i sprawdzić, jak bedzie dalej to prawdopodobnie będzie uszkodzona lub zagięta któras łopatka z turbiny to już by nie miał mocy no ja mialem dziure w dolocie to, autem wiecej niz 90 km/h nie dalo sie jechac... jak miałeś dziurę to jescze podczas jazdy za samochodem powinno być czarno od dymu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koper84444 2 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Przy niedużej dziurce dymu może nie być i spadek mocy nie musi być bardzo zauważalny, a dźwięk będzie. Od małej dziurki w oponie ciśnienie od razu nie spadnie (np. w 2 sekundy), a uchodzące powietrze będzie słyszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się