Skocz do zawartości

spina3

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spina3

Osiągnięcia spina3

0

Reputacja

  1. powiem tak... kupilem ostatnio zestaw w servisie audi, dokladnie nazywa sie to "pomoc w parkowaniu" czy jakos tak. Zaplacilem za to jakies 1200 zl, 4x czujnik + centralka. Zamontowalem oczyswiscie sam... Moim zdaniem troche to jest lipne bo przy dojezdzaniu do przeszkody nie ma sygnalu np. pi....... pi......pi....pi..pi.piiiiiiiiiiiiiii, tylko jak natrafi na przeszkode to sobie pipszczy ze stala czestotliwoscia..... i za nic nie wiadomo ile od przeszkody... jest bo jest ale nie ma to jak parctronic seryjny ...
  2. Wybaczcie ze troche pozno ale Francje troszke przysypalo i nie bylo jak zrobic logow, wklejam log 001 dynamiczny... http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_30153.html [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 18:18_________________________________________________moze teraz bedzie lepiej widac... http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_30177.html
  3. swiece zarowe grzeja sie podczas kazdego odpalania auta, czy jest ono zimne czy tez rozgrzane...
  4. spina3

    [ALL] problem z vagiem

    ja tez ostatnio kupilem vaga i tez mam win7, tylko mialem wersje 64 bit a zmienilem na win7 32 bit i teraz dziala poprawnie... tam sa jakies drivery USB do zainstalowania... i oczywiscie odpalaj w trybie zgodnosci z XP
  5. w instrukcji BLB pisza ze moze spalic nawet 0.5 l na 1000 km swoja droga to dobrze sie zabezpieczyli...
  6. spina3

    [ALL] problem z vagiem

    sprobuj uruchomic w trybie zgodnosci z Windows XP
  7. kolego przemik, ale logi juz zrobilem i sa na poczatku tematu chyba ze trzeba cos wiecej...
  8. DZieki wielkie za podpowiedz... jak tylko bede mial chwile czasu to sie za to biore. Swoja droga to mozliwe zeby po 135 000 km konczyly sie pompki? To auto pewnie ma wirusa - moze da sie ocenic jakosc tej modyfikacji i czy to moze miec wplyw na pompki i suszarke (ostatnio byla wymieniana) :/
  9. Witam, prosze o analize logow, przy niskich temperaturach kiepsko odpala na zimnym silniku, na cieplym jak na moje oko za pozno lapie (jakies 2-4 sek.). Mam wrazenie jak by nie palil na wszystki cylindry (przy zimnym - tak dziwnie zatrzesie silnikiem). To sa moje pierwsze logi wiec jak by cos bylo lipnie zrobione to zamieniam sie w sluch. Czy to jest normalne ze nie moge zalogowac grupy 000 w statycznej i BS? BS: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29549.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29550.html Statyczne : 001 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29533.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29537.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29538.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29539.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29540.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29541.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29542.html Dynamiczne : 001 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29543.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29544.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29545.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29546.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29547.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/spinacz_29548.html [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 21:02_________________________________________________widze ze chyba szukam dziury w calym... :/
  10. no ja mialem dziure w dolocie to, autem wiecej niz 90 km/h nie dalo sie jechac...
  11. no i wszytsko jasne... jakis pajac wczesniej wymienial silownik sprzegla, i kiepsko zalozyl uszczelniacz ( tam jest taki maluki kolnierzyk na ktory ma wskoczyc uszczelniacz ) i nie dosc tego, to jeszcze zalozyl oring bo pewnie mu dalej puszczalo... szkoda gadac... koszt uszczelniacza to 2.70 Euro za 2 sztuki wiec bez bolu... dzieki za podpowiedz... 3mka
  12. Witam, mam wyciek plynu na laczeniu z silownikiem sprzegla, laczenie na zatrzasku - moze mi ktos powiedziec czy jest tam jakis uszczelniacz na wezyku czy moze wyrobione gniazdo silownika? Nie chce tego rozbierac bo moge zapowietrzyc uklad. Jesli na wezyku bylby jakis uszczelniacz to kupilbym nowy wezyk... a jak nie to silownik... dzieki z gory za odpowiedz...
  13. Czy moglby mi ktos podas dokladny numer wysprzeglnika do nr VIN: WAUZZZ8E86A107721 , bo z tego co sie orientowalem to litery na koncu sa rozne... z gory dziekuje za odpowiedz.
  14. Kolego cutrus210, wczoraj wrocilem w Hiszpanii i mialem tam przygode z turbiarka... jakies 100 od Valencji auto stracilo moc i od 100 km/h nie ciagnie do gory. Zadzwonilem po ASSISTANCE i zaholowali mnie do AUDI... Co sie okazalo... rura gumowa laczaca Intercooler z turbiarka byla dziurawa i turbina przeladowywala (dostawala lewe powietrze) poza tym zatrzask na turbinie byl kiepsko zatrzasniety... skasowali mnie na 370 Euro dobrze ze nie turbo do wymiany bo to koszt 1500 Euro + robota... i tym pieknym akcentem zakonczylem wakacje na ten rok...
  15. Witam wszystkich forumowiczow, mam na imie Bogdan i od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem Audi a4 B7 AVANT. Obecnie rezyduje na terenie Francji i bardzo licze na Wasza pomoc w zagadnieniach dotyczacych mojego auta. Pozdrawiam... P.S Z gory przepraszam za brak polskich znakow - nie posiadam polskiej klawiatury
×
×
  • Dodaj nową pozycję...