std1984 0 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Tak ja testowałem nie wystrojone auto Kompletnie bez szału, raz mi się udało wystartować dobrze, tak za każdym razem zmuła... wniosek wystroić w końcu Był plan podjechać po Audi i zmienić klasę, ale klima w evo ratowała mi życie na tym słońcu W octavii padła skrzynia szkoda sesika poza tym Audi stoi na allegro i nowy właściciel niech upala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx 1 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Ogólnie nie podobała mi się organizacja tej imprezy a ten "tor" to się nawet dla rowerów nie nadawał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Organizacja imprezy nie była w rękach WST, więc nie ma co na nich psioczyć Tor był kiepskiej jakości, ale po zawodach driftu tak kleiło, że sprzęgło mi się ślizgało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalekx 1 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Organizacja imprezy nie była w rękach WST, więc nie ma co na nich psioczyć Tor był kiepskiej jakości, ale po zawodach driftu tak kleiło, że sprzęgło mi się ślizgało ja mówię ogólnie o imprezie i organizatorach A drift był dobry ten 17-latek 600tą rozwalał system nieźle ogarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dawno nic nie pisałem :gwizdanie: Wystrojone: - korby Manley - tłoki Manley - ARP tu i tam - ACL Race - DP 3" dwukomorowy (Przemo-car) - Test pipe (Przemo-car) - cat-back HKS Legamax Premium - poprawiony dolot (Przemo-car) - orurowanie IC AMS - sprzęgło ACT HD (do 690 Nm, ale na 760 też jeździło ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ostry pik w momencie obrotowym... chyba sprzęgło i skrzynia tyci dostają baty :-)... szczególnie jak się przeciągnie z niskich obrotów? Tak zapytam, nie lepiej płaski ale szerszy zakres obrotów? Choć wynik tutaj ciekawy... 540 Nm... pewnie ze dwa razy cięzszy w fotelu się wydajesz jak przyśpieszasz i się silnik wkręci na 3500 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jak by turbo było w 100% sprawne było by ponad 550-560 Nm przy 2.1 bara teraz jest 1,95 bara Sprzęgło jest do 690 Nm, skrzynia jest delikatnie powzmacniana, wszystko powinno dać radę. Next stage 450 Km 600 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 uu... 600Nm to masakra będzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
15lolo 2 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Wykresik ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
std1984 0 Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Wykresik ładny Ale do końca nie jestem zadowolony z wyniku... najprostszym modem to wymiana wałków na 272 i zmiana turbo na nowe, wtedy 400+ i 570 Nm można atakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się