MBK Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Mam problem z moja A4. Zachowuje się jak by wogóle nie miała mocy. dokręcenie obrotów do 4500 dla potrzeb vagowania to spory problem. na 4 biegu dokręca się do 3 tysięcy, wystarczy lekka górka i zwalnia. Gdyby ktoś z szanownych kolegów miał chwilkę i rzucił okiem na logi... bardzo chciałbym uzyskać informację co mógłbym zrobić sam, aby się polepszyło. Siedzę na Wyspach i nie wiem gdzie szukać mechanika. Ten do którego zawsze jeździłem z innymi autami po serwisie nawet nie skasował inspekcji. VAG pokazał dwa błędy: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground Po wykasowaniu zostało: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Moje logi 000 003 004 007 008 010 011 013 Już nawet myślę aby go sprzedać i niech ktoś inny się męczy....
Pikuś Opublikowano 23 Września 2007 Opublikowano 23 Września 2007 Tak na szyblo. Turbina wolno zaczyna ladowac (2700 RPM) i wogole nie dziala chyba zawor upustowy bo jest przeladowanie powyzej tych obrotow. Co do przeplywki to chyba nie jest w najlepszym stanie ale to trzeba ocenic jak doprowadzisz cisnienie do normy. Co do bledow to w tej chwili nic nie powiem. Nie ma ograniczenia dawki paliwa wiec auto powinno chyba jezdzic bez wiekszych problemow. Wiecej powiedza Ci znawcy.
pre_pl Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Podczas sprowadzania URL-a: [url]http://kozi.piwko.pl/a4/images/011,013.jpg[/url] wystąpił następujący błąd: * Nie można zrealizować połączenia System zwrócił następującą wartość: (61) Connection refused no to fajno
MBK Opublikowano 4 Października 2007 Autor Opublikowano 4 Października 2007 Właśnie sprawdzałem i nadal działa, nie wiem co sie stało... tutaj logi jeszcze raz gdzie indziej posprawdzałem wężyki i wszystko na miejscu, teraz próbuje znaleźć jakieś 1Z i podmienić N75 ale nie jest łatwo
baskecior Opublikowano 4 Października 2007 Opublikowano 4 Października 2007 Zacznij od podmiany N75. Regulacja ciśnienia doładowania w twoim motorku po prostu nie działa ...
spanky Opublikowano 5 Października 2007 Opublikowano 5 Października 2007 VAG pokazał dwa błędy: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground sterowanie doładowania sie wysypało [00575] ... zalecana podmiana N75 ... po zmianie zrobic logi w celu wyeliminowania padnietego przepływomierz [00553]
MBK Opublikowano 23 Października 2007 Autor Opublikowano 23 Października 2007 troszkę to trwało, bo N75 musiałem przywieść sobie z Polski, po wymianie niewiele się zmieniło, teraz znów muszę troszkę poczekać na jakąś wolna sobotę i spróbuję przeczyścić przepływomierz. po wymianie n75 i skasowaniu błędów zaczął fajnie ciągnąć, ale 3500 obrotów i się zatrzymał i znów błąd wyskoczył czy ktoś może mnie nakierować na schemat połączeń przewodów ciśnieniowych?
spanky Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 troszkę to trwało, bo N75 musiałem przywieść sobie z Polski, po wymianie niewiele się zmieniło, teraz znów muszę troszkę poczekać na jakąś wolna sobotę i spróbuję przeczyścić przepływomierz. po wymianie n75 i skasowaniu błędów zaczął fajnie ciągnąć, ale 3500 obrotów i się zatrzymał i znów błąd wyskoczył czy ktoś może mnie nakierować na schemat połączeń przewodów ciśnieniowych? szczelnosc dolotu sprawdzales .... moze ktorys z przewodow cisnieniowych jest przetarty ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się