turbobastard Opublikowano 29 Października 2010 Autor Opublikowano 29 Października 2010 jazde mam przewaznie po autostradzie kolego, czasem miastowa. Dawke ustawilem vagiem na 3.8-4.0 mg i vag dalej taka pokazuje czyli taka jest nie musze chyba jej ruszac tak jak na tym filmiku z youtube co mi wysylales linka chyba co ciahciah? W dolocie tak, jest olej ale ponoc to normalka, raczej wiecej tam dziur juz nie ma ale zrobie na weekendzie logi to moze cos sie z nich wyczyta, powiedzcie mi jakie logi powinienem teraz zrobic, dopiero te beda w 100% prawidlowe poniewaz termostat dopiero mi silnik grzeje do 90 stopni. Z tymi wtryskami to nie wiem, nie ma jakiegos sposobu zeby je sprawdzac bez wyjmowania nie? A i nie moge zrobic logu 011BS mimo iz mam zarejestrowanego vaga, chcialbym spradzic tego n75, w jednym poscie wyczytalem ze to kwestia wersji shareware, ale moja jest zarejestrowana.
ciahciah Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 twój sterownik silnika nie obsługuje 011BS, N75 tylko sprawdzisz w logu dynamicznym 011 lub podmieniając go na inny taki z tego co piszesz dawkę ustawiłeś ok, olej w dolocie to normalny objaw, jak będzie kałuża no to już nie, wtryski sprawdza się na stanowisku badawczym np. w servisie bosch, sam to możesz: -Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. Należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. co do logów zrób loga 001 na zgaszonym silniku-zapłon przekręcony, i podaj nam wartość, biedzie np 0,740V zrób komplet logów o tak: logi robi się POJEDYNCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011 statyczne: 000, 001, 003(prze gazuj przed), 004, 007, 010, 013 - każdy wystarczy logować 10sekund basic setting: 000, 001, 003, 004(zacznij jak będzie Late), 011 - każdy loguj 50sekund
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się