laki83 0 Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 witam..mam mały problem..jakiś czas temu kupiłem nowe felgi 18'' i do tego nowe opony dunlop..zawiecha komfort i jezdziło sie dobrze bo nic sie nie działo..niedawno zmieniłem spręzyny na eibachy -30...i po kilku dniach zauważyłem problem..jak skręcam na ostrym łuku i ciasnym zakręcie ale tylko w prawo to coś bije w tylnym kole od strony kierowcy..dzieje sie to tylko przy skręcie w prawo i zauwazyłem że jak auto jest dociązone bagazem lub kompletem osób to bicie pojawia sie juz nawet gdy łuk lub zakręt nie jest taki ostry..podsumując.. jade sam to musi być ostry łuk i słysze bicie auto dociązone bije już na luzniejszym zakręcie...co to może być?byłbym wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M3I 0 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 sprawdzałeś czy opona nie trze o kielich sprężyny? moze jest tam 1 mm odstępu,w łuku lekko opona sie odkształci i moze trze. jeśli dodatkowo jest np. balon na wewnętrznej stronie opony to tym bardziej . A ze tylko dzieje sie to skręcając w jdną stronę , no wiesz moze ktoś przyhaczył kiedyś krawężnik tą stroną i jest bliżej amora. widocznie masz szerokie te felgi .[br]Dopisany: 10 Październik 2010, 11:22_________________________________________________u mnie w B5 18 felga 8,5 cala szeroka,ET 45 , opony 225/40 i koło jest bardzo blisko dolnego kielicha amora ale ni trze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 musiałbym zajrzeć na to koło...no powiem ci że troche czasu jezdziłem na tych kołach a auto nie było obnizone i nic sie nie działo...aha a jak sprawdzic czy ta opona trze o kielich?ja mam et 38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Zdejmij koło , obejrzyj czy nie ma śladów otarć na oponie i kielichu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 to moze byc tylne lozysko bo w zakrecie jest inaczej obciazone jak zahamujesz w zakrecie recznym (oczywiscie delikatnie) to tarcze wypoziomuje i powinien problem znikanac -- jesli by to bylo lozysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 W moim aucie doświadczyłem dokładnie tego samego po zmianie 15'' 195 na 16'' 225. Okazało się że nie dochodzi do obtarcia opony o zawieszenie. Przed ostatnim tłumikiem mam taki dziwny (nie wiadomo do czego) wspornik i przy mocnym przechyleniu budy na lewą stronę rura wydechowa bardzo cyklicznie sobie stuka o tenże wspornik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 W moim aucie doświadczyłem dokładnie tego samego po zmianie 15'' 195 na 16'' 225. Okazało się że nie dochodzi do obtarcia opony o zawieszenie. Przed ostatnim tłumikiem mam taki dziwny (nie wiadomo do czego) wspornik i przy mocnym przechyleniu budy na lewą stronę rura wydechowa bardzo cyklicznie sobie stuka o tenże wspornik. Poustawiaj wydech to nie będzie stukać,sprawdż też zawieszenie wydechu czyli te gumki które podwieszają wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się