robert22ff Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 witam.Problem z odpalaniem z rana VW GOLF IV 1,9 TDI 115 KM mam problem z odpalaniem auta z rano a mianowicie odpala pięknie i od razu gaśnie. Drugim razem muszę go trochę podpiłować żeby odpalił. Każde później odpalanie jest idealne tylko z rana. Wymieniany był kolejny filtr paliwa i dalej to samo .motor jest na pd i juz niewiem co sie dzieje.pomocy.
andrewb25 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 powodów może być tysiące...niewiem immobilizer moze jak gaśnie po odpaleniu ale to by się swieciło, mi tak audi z identycznym silnikiem też kiedyś miało problem z odpaleniem z tym że zarówno na ciepłym jak i na zimnym i okazało się że zaworek zwrotny przy filtrze paliwa przepuszcza paliwo i cofa się do zbiornika z powrotem, VAG nic nie wykrywał, koszt to 15zł, chociaż oryginalny kosztuje 70zł.
robert22ff Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 moze i byc.mam wstawiony zwrotny dodatkowo . i nic to niedaje. cos jeszcze moze byc? a co sadzicie o wymianie uszczelniaczy pod pd? czy one moga powodowac zapowietrzanie?
andrewb25 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 mogą ponieważ paliwo tam może spływać pod tymi o-ringami, ale to nie jest takie proste i tanie, roboty też jest dużo, ewentualnie jeszcze pompa paliwa z tym że ta przy silniku
robert22ff Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 zaznaczam ze to jest motor 1j na pd.czy czy ta pompa to jest ta do ktorej wchodza weze paliwowe?
andrewb25 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 powietrzne i paliwowe, to tzw. vacum pompa (pompa podciśnieniowa) coś takiego http://allegro.pl/vacum-pompa-audi-seat-skoda-vw-1-9-tdi-038145209n-i1259677007.html ale jeżeli jest sucha to powinno być OK. bo też z czasem lubią się podobno rozszczelniać
jarenty84 Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 może też mieć słabą wydajność tzn. trzeba będzie kręcic silnikiem żeby wytworzyła odpowiednie ciśnienie. Tak jak pisał kolega andrewb25 dobrze by było sprawdzić oringi na pompkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się