agentsmith 0 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam wszystkich Poniżej zamieszczam logi i prosiłbym o ich sprawdzenie – niedawno kupiłem autko i chciałbym zobaczyć co i jak… Czy turbinka ok., kąty, przepływka, termostat itd. Itd. Błędy w ECU – brak Natomiast wyskoczył mi błąd przy „auto scan”. Oto i on: Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 0912 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-00 - Blocked or No Voltage 01172 - Temperature Sensor: Driver's Heated Seat (G59) 29-00 - Short to Ground Teraz logi… Normalnie: Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 018,023) Bassic Settings: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,008,010) Log (2 - 011) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Jeżeli chodzi o logi to termostat do wymiany i masz przeładowanie w dolocie. Niech mnie ktoś poprawi jesli się mylę, ale znów widzę że ktoś grzebał przy sztandze... a może to już zboczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Według mnie doładowanie jest ok , jest chwilowe przeładowanie ale od razu N75 je "zbija" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Wymien termostat. Minimalnie przycinają sie VTG - wiecej ognia. Reszta jest dobrze. Pamietaj next time - robimy kazda grupe pojedynczo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agentsmith 0 Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Dzięki za oceny trochę głupie pytanie.. ale wytłumaczycie mi o co chodzi z tym: jest chwilowe przeładowanie ale od razu N75 je "zbija" albo Minimalnie przycinają sie VTG - więcej ognia. ??I jakby ktoś ogarnął co to za błędy byłbym bardzo, bardzo wdzięczny A po termostat właśnie zaraz jadę do ASO i od razu biorę ogranicznik do schowka bo mam niestety zawias uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 01274 - Motor klapy nawiewy powietrza – V71 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=101127.0;highlight=01274 Spróbuj go "ruszyć" VAGiem w [08] - "Testem Elementów Wykonawczych" 01172 - Czujnik temperatury ogrzewania siedzeń – strona kierowcy – G59 , sprawdź okablowanie wtyczkę pod siedzeniem , możliwe że czujnik G59 jest uszkodzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 1848 2213.4 2293.2 58.6 1.95 2016 2264.4 2667.6 74.1 2.34 2121 2295.0 2761.2 76.9 2.73 2289 2325.6 2515.5 68.9 3.12 2415 2335.8 2503.8 73.7 3.51 2562 2346.0 2538.9 78.5 Jak dla mnie zbyt duże przeładowanie - nie reaguje od razu, jak piszesz - co nie jest dobre przy tych obrotach silnika chociażby dla sprzęgła. Ciśnienie jest zbijane za długo i lepiej uświadomić o tym kierowcę. Za chwile będzie tryb awaryjny i kolega powie, że m-c temu pisaliście że wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 I po tym stwierdzasz , że ktoś grzebał przy sztandze" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Nie. To akurat twierdze po tym, że przy 3500obr kolega ma otwarcie 77% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 A ile powinno być przy tej prędkości obrotowej ? sorry za próbuję się poduczyć w temacie [br]Dopisany: 13 Październik 2010, 19:20_________________________________________________U mnie to wygląda podobnie Sztanga pracuje w całym zakresie bez najmniejszych zacięć , jak go pociągnę do 4000rpm i tak kilka sekund z tymi obrotami to łapie notlaufa i błąd (przy mniejszych obrotach sie nie zdarzyło) 17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica sorry za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 65% = 3500rpm Wrzuć link z logiem to będzie wiadomo, czy masz "podobnie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=145820.0 jak mówiłem notlaufa łapie tylko przy ~ 4000rpm i na dodatek po kilku sek. jazdy z takimi obrotami , N75 nówka z ASO , jazda z 3500 rpm autostradą kilkadziesiąt km i żadnego błędu nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Sztangę kierownic VTG mogą regulowac tylko specjalistyczne serwisy turbin. Kazda proba regulacji "garazowo-domowej" moze(nie musi) skonczyc sie calkowitą niemoznoscią dojsca ładu z cisnieniem doladowania. Oczywiscie kazdy robi ze swoim autem to co chce. W tym konkretnym przypadku... co z tego ze jest 77% przy 3500 jak zakres jest do 80% i idealnie trzyma zadane cisnienie. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agentsmith 0 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Czyli ostatecznie mam rozumieć, że z silnik jest zdrowy, wszystko jest ok, nie mam czym się martwić? czyli też bez problemu można chipować :> ale nie wiem czy się zdecyduje.. a termostat czeka już na założenie (z ASO 116,50 zł + uszczelka za 6 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Sztangę kierownic VTG mogą regulowac tylko specjalistyczne serwisy turbin. Kazda proba regulacji "garazowo-domowej" moze(nie musi) skonczyc sie calkowitą niemoznoscią dojsca ładu z cisnieniem doladowania. Oczywiscie kazdy robi ze swoim autem to co chce. W tym konkretnym przypadku... co z tego ze jest 77% przy 3500 jak zakres jest do 80% i idealnie trzyma zadane cisnienie. Pozdrawiam serdecznie To wyjaśnij mi dlaczego jest tak duże przeładowanie? Trochę się pobawiłem takimi przypadkami i jeśli to nie wina kierownic to należy wydłużyć cięgno tyle ci powiem. Czekam na twoje uzasadnienie odnośnie pompowania 1761bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Czekam na twoje uzasadnienie odnośnie pompowania 1761bar. Uzasadnienie jest w tym wątku... wystarczy przeczytac Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 A co powiesz o tym? Dodam, że po czyszczeniu i regulacji sztangi. http://img535.imageshack.us/f/011d3bieg.jpg http://img259.imageshack.us/f/011d4bieg.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 A co powiesz o tym? Dodam, że po czyszczeniu i regulacji sztangi. http://img535.imageshack.us/f/011d3bieg.jpg http://img259.imageshack.us/f/011d4bieg.jpg Jesli to AVF/AWX to jest nie tylko po czyszczeniu i regulacji sztangi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banshee 1 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Zgoda - to mój passat - ale chodziło mi o ciśnienie aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Hmm... powietrza tyle co w standardowej modyfikacji tych motorow i "hardware" dobrze sobie z tym radzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się