Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Proszę o analizę logów (NOWE LOGI)


agentsmith

Rekomendowane odpowiedzi

no perfekto nie jest, bo drażnią mnie te małe fale, może kiedyś wrzucę nową gruchę...

Chciałem jednak pokazać, że pomiędzy logiem autora postu a moim jest znaczna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, chciałbym, żeby mi ktoś ostatecznie wszystko wytłumaczył: mam wszystko w porządku z autem, nie muszę nic kombinować? Czy warto byłoby jednak coś zrobić? Nie za bardzo rozumiem o co chodzi i z tymi przeładowaniami albo że niby ''Minimalnie przycinają sie VTG - więcej ognia.'' Po prostu chcę wiedzieć czy wszystko jest ok, silnik zdrowy i czy warto chipować tak na 160hp.. :) I wtedy można zamykać temat. Z góry dziękuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien termostat.

Minimalnie przycinają sie VTG - wiecej ognia . czytaj czasami przegon fure na kazdym biegu z sandałem do podlogi.

Reszta jest dobrze.

Pamietaj next time - robimy kazda grupe pojedynczo.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VTG - turbina ze zmienną geometrią. Ta geometria - łopatki lekko się przycinają podczas swojej pracy i nie kierują wzorcowo strumieniem spalin.

Jasne? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co przekonywać... Polecam TuneUp w Gdańsku.

Mój na kulejącej geometrii po korekcie, aby moment i moc wzrastała łagodnie wypluł 160KM i 377Nm, gdzie 350Nm już jest dostępnych przy ok2000rpm.

Kręcenie powyżej 3500rpm gdy to konieczne to poezja dla kierowcy... Czuć, że auto przestało się męczyć i rwie bez bólu do 4500rpm. :kox:

Jedno co mnie martwi to zbliżająca się zima. Będę musiał ograniczać prawego sandała. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymieniony, temperatura ładnie się teraz trzyma :) Do chipa jestem już przekonany ale nie mam pojęcia kiedy uda mi się go zrobić.. I nie wiem czy na zimę jest sens robić. Może na wiosnę się ogarnę z tym tematem ;)[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 13:44_________________________________________________Wrzucam nowe logi :) Autko dawno jeździ już z chipem, po czyszczeniu turbo i wycięciu kata.

Normalnie:

Log (8 - 000,001,003)

Log (9 - 014,018,023)

Log (10 - 004,007,013)

Basic Settings:

Log (11 - 003)

Log (12 - 000)

Log (13 - 011)

Dynamiczne:

Log (14 - 000,001,003)

Log (15 - 004,008,010)

Log (16 - 011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie poza turbiną.

Jak rozbierałeś to skracałeś sztangę???

Zobacz, że N75 otwiera się na maksa i nie jestw stanie wysterować ciśnienia na wysokich obrotach.

Miałem to samo i w TUNE-UP Robert kazał na miejscu wydłużyć sztangę o 2 obroty.

Po tym zrobił dopiero korektę softu.

Ile wyszło na rolkach? Gdzie chipowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo.

Modyfikacja spoko.

Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje.

Widac w podpisie gdzie czipsował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ładnie poza turbiną.

Jak rozbierałeś to skracałeś sztangę???

Zobacz, że N75 otwiera się na maksa i nie jestw stanie wysterować ciśnienia na wysokich obrotach.

Miałem to samo i w TUNE-UP Robert kazał na miejscu wydłużyć sztangę o 2 obroty.

Po tym zrobił dopiero korektę softu.

Ile wyszło na rolkach? Gdzie chipowałeś?

Ja nic nie grzebałem, zostawiłem to mechanikowi :) Chipa robiłem właśnie w Tune Up. Zrobił na 158 hp i 384 nm bo turbo było zasyfione. W przyszłym tygodniu chcę jechać do nich na korektę żeby może więcej wycisnąć. To co z tą turbiną jest? Tzn kończy się?

Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo.

Modyfikacja spoko.

Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje.

Widac w podpisie gdzie czipsował.

No dosyć długo się nagrzewa a wydaję mi się, że jeszcze w normie :) a o tych pojedynczych logach zapomniałem :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo.

Modyfikacja spoko.

Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje.

Widac w podpisie gdzie czipsował.

no chyba nie uważasz, że sterownie N75 jest prawidłowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecej....???

To bedziesz musial graty zapodac inne.

Wyciskanie z tego hardware 5 KM i 20 Nm wiecej... chyba mija sie z celem.

[br]Dopisany: 05 Luty 2011, 13:44_________________________________________________

no chyba nie uważasz, że sterownie N75 jest prawidłowe?

No niby tak ale chyba rzadko silnik przebywa w zakresie obrotowym - 4200 - 4500 :)

Ja bym nie przeżywał specjalnie.

Tym bardziej ze

No mam w planach mocniejsze turbo.. :)

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...