banshee Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 no perfekto nie jest, bo drażnią mnie te małe fale, może kiedyś wrzucę nową gruchę... Chciałem jednak pokazać, że pomiędzy logiem autora postu a moim jest znaczna różnica.
agentsmith Opublikowano 18 Października 2010 Autor Opublikowano 18 Października 2010 Dobra, chciałbym, żeby mi ktoś ostatecznie wszystko wytłumaczył: mam wszystko w porządku z autem, nie muszę nic kombinować? Czy warto byłoby jednak coś zrobić? Nie za bardzo rozumiem o co chodzi i z tymi przeładowaniami albo że niby ''Minimalnie przycinają sie VTG - więcej ognia.'' Po prostu chcę wiedzieć czy wszystko jest ok, silnik zdrowy i czy warto chipować tak na 160hp.. I wtedy można zamykać temat. Z góry dziękuje
przemik Opublikowano 18 Października 2010 Opublikowano 18 Października 2010 Wymien termostat. Minimalnie przycinają sie VTG - wiecej ognia . czytaj czasami przegon fure na kazdym biegu z sandałem do podlogi. Reszta jest dobrze. Pamietaj next time - robimy kazda grupe pojedynczo. Pozdrawiam
banshee Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 VTG - turbina ze zmienną geometrią. Ta geometria - łopatki lekko się przycinają podczas swojej pracy i nie kierują wzorcowo strumieniem spalin. Jasne?
agentsmith Opublikowano 19 Października 2010 Autor Opublikowano 19 Października 2010 No już coraz lepiej Dzięki teraz musi się ktoś znaleźć kto przekona mnie do chipa i będzie dobrze :>
banshee Opublikowano 19 Października 2010 Opublikowano 19 Października 2010 Nie ma co przekonywać... Polecam TuneUp w Gdańsku. Mój na kulejącej geometrii po korekcie, aby moment i moc wzrastała łagodnie wypluł 160KM i 377Nm, gdzie 350Nm już jest dostępnych przy ok2000rpm. Kręcenie powyżej 3500rpm gdy to konieczne to poezja dla kierowcy... Czuć, że auto przestało się męczyć i rwie bez bólu do 4500rpm. Jedno co mnie martwi to zbliżająca się zima. Będę musiał ograniczać prawego sandała.
agentsmith Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Termostat wymieniony, temperatura ładnie się teraz trzyma Do chipa jestem już przekonany ale nie mam pojęcia kiedy uda mi się go zrobić.. I nie wiem czy na zimę jest sens robić. Może na wiosnę się ogarnę z tym tematem [br]Dopisany: 21 Październik 2010, 13:44_________________________________________________Wrzucam nowe logi Autko dawno jeździ już z chipem, po czyszczeniu turbo i wycięciu kata. Normalnie: Log (8 - 000,001,003) Log (9 - 014,018,023) Log (10 - 004,007,013) Basic Settings: Log (11 - 003) Log (12 - 000) Log (13 - 011) Dynamiczne: Log (14 - 000,001,003) Log (15 - 004,008,010) Log (16 - 011)
banshee Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Wszystko ładnie poza turbiną. Jak rozbierałeś to skracałeś sztangę??? Zobacz, że N75 otwiera się na maksa i nie jestw stanie wysterować ciśnienia na wysokich obrotach. Miałem to samo i w TUNE-UP Robert kazał na miejscu wydłużyć sztangę o 2 obroty. Po tym zrobił dopiero korektę softu. Ile wyszło na rolkach? Gdzie chipowałeś?
przemik Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo. Modyfikacja spoko. Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje. Widac w podpisie gdzie czipsował.
agentsmith Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 Wszystko ładnie poza turbiną. Jak rozbierałeś to skracałeś sztangę??? Zobacz, że N75 otwiera się na maksa i nie jestw stanie wysterować ciśnienia na wysokich obrotach. Miałem to samo i w TUNE-UP Robert kazał na miejscu wydłużyć sztangę o 2 obroty. Po tym zrobił dopiero korektę softu. Ile wyszło na rolkach? Gdzie chipowałeś? Ja nic nie grzebałem, zostawiłem to mechanikowi Chipa robiłem właśnie w Tune Up. Zrobił na 158 hp i 384 nm bo turbo było zasyfione. W przyszłym tygodniu chcę jechać do nich na korektę żeby może więcej wycisnąć. To co z tą turbiną jest? Tzn kończy się? Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo. Modyfikacja spoko. Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje. Widac w podpisie gdzie czipsował. No dosyć długo się nagrzewa a wydaję mi się, że jeszcze w normie a o tych pojedynczych logach zapomniałem
banshee Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Wyglada OK - tylko cos ta temperatura niemrawo sie zbiera jak na nowy termo. Modyfikacja spoko. Pamietaj zeby na przyszlosc robic logi pojedynczo tym bardziej jesli auto ma zrobioną modyfikacje. Widac w podpisie gdzie czipsował. no chyba nie uważasz, że sterownie N75 jest prawidłowe?
przemik Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 Wiecej....??? To bedziesz musial graty zapodac inne. Wyciskanie z tego hardware 5 KM i 20 Nm wiecej... chyba mija sie z celem. [br]Dopisany: 05 Luty 2011, 13:44_________________________________________________ no chyba nie uważasz, że sterownie N75 jest prawidłowe? No niby tak ale chyba rzadko silnik przebywa w zakresie obrotowym - 4200 - 4500 Ja bym nie przeżywał specjalnie. Tym bardziej ze No mam w planach mocniejsze turbo..
agentsmith Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Opublikowano 5 Lutego 2011 No mam w planach mocniejsze turbo.. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się