SkOs 1 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Witam prawdopodobnie dostane bana ale juz sie poddaje szukam szukam i nie moge znalezc tego durnego czujnika ;p to moj silnik : mniejwiecej zeby ktos zaznaczyl .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaboo 2 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Słabo szukałeś ... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=88336.0;highlight=g71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 To mam inne pytanie bo prawdopodobnie jest ten czujnik w ECU hehe mozna rozkrecic ecu i podmienic ten czujnik czy nie bardzo ? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 To mam inne pytanie bo prawdopodobnie jest ten czujnik w ECU hehe mozna rozkrecic ecu i podmienic ten czujnik czy nie bardzo ? ? a po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;] jeszcze nie było chyba przypadku na forum, żeby komus ten czujnik sie zepsuł Zajmij sie turbiną prędzej ale najpierw logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Zajmij sie turbiną prędzej ale najpierw logi dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 ale nie mam jak zrobic logow .... bo kabel chyba za slaby ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 a jakim vag-iem to robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 BO mam 2 bledy 519 i 575 a doloty sprawdzone ... a logow nie mam jak zrobic bo kabel slaby mam albo program i tak o bede strzelac ... ;] przyczyna nie lezy w czujniku G71 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Nie ma takiej opcji jak słaby kabel dokładnie jak koledzy piszą ten czujnik się naprawdę rzadko ulega awarii możesz ewentualne sprawdzić wężyk który idzie od niego w samym ecu czy nie jest uszkodzony zaolejony lub załamany jednym słowem musisz zrobić bez tego możemy sobie gdybać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się