djmostek 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jak w temacie. Jade sobie spokojnie moją audiczką i w momencie w ktorym mam ok 50-60km/h to przy skrecie w lewo cos buczy (to buczenie utrzymuje sie tak do 120km/h - dalej nie sprawdzalem). Co to może być ? łożysko prawego koła?[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 22:22_________________________________________________II problem: przy normalnej jeździe autko obecnie (+5-8*C) szybko sie dość nagrzewa - ciepełko z nawiewów, ale problem jest taki że wskazówka temp. utrzymuje się na 70-75*C przy jeździe ciągłej. Jak np. stoje w korku 5min to osiaga 90*C i stoi, gdy tylko pojade i np. przez 1km bede utrzymywac predkosc 80-100km/h schodzi do 70-75*C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 1 Problem to na 99% łożysko z prawej strony. 2 problem to na 99% termostat do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Popieram 1problem to łożysko, 2 to termostat. W dobrej cenie są łożyska firmy FAG polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Właśnie! Na jednym forum mówią mi łożysko z LEWEJ na drugim z PRAWEJ strony Więc z której?[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 17:07_________________________________________________Aha i jakie łożyska montowali na pierwszy montaż i termostaty w Audi a4 B5?[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 17:08_________________________________________________Ten II problem , czy moze to byc czujnik temperatury? czy raczej stawiac na termostat?[br]Dopisany: 16 Październik 2010, 17:08_________________________________________________PS To buczenie w dzwieku objawia sie takim jakby cichym pomrukiem sportowego silnika ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jeżeli chodzi o termostat to tylko w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Jednym z sposobów jest podniesienie na lewarku i sprawdzenie cz buczy dane koło. Jeśli chodzi o termostat to w czasie postoju temperatura wzrasta co oznacza, że chłodnica ma mniejszy przewiew i łapie 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateoos Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Skręcasz w lewo - buczy prawe łożysko, skręcasz w prawo - buczy lewe, oczywiście, jeśli jest już na wykończeniu. Jeśli chodzi o termostat - zanim doczytałem, że "tylko w ASO", kupiłem Wahlera za psie pieniądze (InterCars) i tak już od roku jeździ... a miał działać max. miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 16 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 No właśnie nie wiem do końca czy to jest wina termostatu czy nie. Czy po prostu tak ma być. Chociaż no z drugiej strony w moim Toledo II '01 jak złapie 90*C to trzyma caly czas.... Więc może trefny jest czujnik temperatury? No sam już nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 łożysko słychać bardziej w momencie dociążenia koła - jeśli skręcasz w lewo to dociążasz prawe koło więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateoos Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Zadaniem termostatu jest utrzymywanie temperatury w wysokości 90 stopni zawsze i wszędzie, czy latem czy zimą, bez znaczenia, czy lecisz 200kph czy stoisz w korku. Jak kupiłem swoje A4 to też miałem niedogrzany silnik, max. 75 stopni po 12 kilometrach jazdy... włożyłem Wahlera 4264.87D za niecałe 32 zł i do dzisiaj mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Wymień termostat a problem zniknie. Mam też benzyne i zawsze jak był padnięty to na postoju temperatura spadała przejechałem kawałek i już 90c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Też założyłem Wahlera i jest ok[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 16:09_________________________________________________oczywiście do B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 No idzie zima to się muszę za to szybko wziąć. Ciekawe ile u mechanika wezmą, bo niestety nie mam czasu żeby sie samemu za to wziąć. W starym oplu sam wymieniałem, ale to bylo 10 min roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Chcesz mieć pewność, że jest dobrze zrobione to zrób to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Dziś zakupiłem w ASO VW oryginalny termostat - 124,50zł z uszczelką... Masakra Mam nadzieje, że przynajmniej po wymianie będzie trzymać 90*C jak świeca Ps. Najpierw kupiłem jakiś tani zamiennik za 30zł. Potem się szybko zreflektowałem, pojechalem do ASO kupiłem oryginalny i porównałem z zamiennikiem -> niebo a ziemia (przynajmniej oryginal solidnie wyglada) szybko oddałem zamiennik do sklepu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Dostęp do tego - T R A G I C Z N Y. Powtarzam T R A G I C Z N Y ale wymienione i odpukac jak narazie trzyma 90*C jak swieca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 To teraz czas na łożyska bierz FAG są jako pierwszy montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djmostek 0 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Hmm może ktoś mi to wytłumaczy, ale jaka jest róznica między łożyskiem z tej aukcji http://allegro.pl/fag-lozysko-przod-passat-b5-audi-a4-a6-superb-i1262449473.html a z tej http://allegro.pl/lozysko-kola-przod-fag-audi-a4-a6-passat-skf-i1273104746.html bowiem w cenie, przy zamówieniu 2szt jest znacząca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Zasadnicza różnica to cena sprawdzi sprzedawcę i kupuj od razu komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się