Pawel_M Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Dzisiaj z nudów przeglądałem co mają za oceanem i natrafiłem na turbinę K04 ( nie wnikam czy zrobiona przez chińczyka czy amerykańskiego rzemieślnika ) Zainteresowała mnie muszla strony zimnej bo wydaje mi się większa niż typowe k04-15 spotykane w aukcjach. W aukcjach przeważnie k04-15 ma mniejszą muszlę strony zimnej a ta jest ewidentnie większa, pytanie czy ktoś spotkał się z taką muszlą i jak to może wyglądać po założeniu w stosunku do typowej K04-15. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/K04-Turbocharger-Turbo-VW-Passat-Audi-A4-1-8T-20V-BIGGG-/370444404993?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5640350901[br]Dopisany: 17 Październik 2010, 13:55_________________________________________________Nikt nie spotkał się z taką hybrydą ??
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 tak k04015 to taka mala przeróbka zadko spotykana fajnie sie nia można bawić dobrze dmucha
Pawel_M Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Możesz bardziej rozwinąć swoją wypowiedź ?? Miałeś do czynienia z taką turbiną ?? Wiesz może jakie są jej możliwości ??
rafikk01 Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 kolega miał w 1.8t i bardzo fajnie sia ja sterowało na hamowni okolo 230 koni +ic i wydech cos tam dłubany a wynik sie skonczył bo juz zabrakło paliwa hehe
Pawel_M Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 Pamiętasz może na jakich wtryskach zabrakło paliwa i jaki był regulator 3 czy 4bary ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się