marcin1852 Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 Zastanawiam się nad założeniem takiej instalacji, bo na sekwencje jeszcze mnie nie stać. Czy po założeniu zwykłej instalacji będę miał z nią jakieś problemy? Czy spalanie gazu wzrośnie znacząco w porównaniu do benzyny? Proszę o poradę z góry dziękuję.
Mike68 Opublikowano 11 Marca 2006 Opublikowano 11 Marca 2006 mój sąsiad ma A4 z 96 roku 1.8 / bez T / i widze ze jeżdzi i nie narzeka już trzeci rok na lpg - za instalacje dał chyba 2100zł ale najwazniejszy jest fachowy montaż - ja mimo wszystko nie zakładał bym Albo sekwen albo nic - silniczek słaby a lpg go osłabi bardziej i spalanie wzrośnie 20% - gaz nie jest tak opłacalny jak kiedyś - przemysc to skalkuluj , oblicz ile jeżdzisz i wyciagnij sam wnioski czy warto
marcin1852 Opublikowano 12 Marca 2006 Autor Opublikowano 12 Marca 2006 młody rysiek, a jak ci sie sprawuje twoje autko masz jakieś problemy czy narazie jezdzi bez zarzutu bo ja dopiero kupiłem a4?
Gość młody rysiek Opublikowano 12 Marca 2006 Opublikowano 12 Marca 2006 spoko, naprawde jest wszystko w porządku. poszły mi wachacze , ale to było dawno i naprawde chodzi jak w zegarku. no ale jest to mała pojemnośc jak na taki samochód. napędzć napędza, dynamicznie jeździć można, ale 1.8 to powinna być podstawa. a zadowolony jesteś narazie ze swojego auta? [ Dodano: 2006-03-12, 09:20 ] tak wogóle to dobry wybór [ Dodano: 2006-03-12, 09:20 ]
Gość wit07 Opublikowano 12 Marca 2006 Opublikowano 12 Marca 2006 Ponieważ sam sie zastanawiam nad lpg do mojej fury zadałem tu i tam pytanko oraz coś nieco czytałem i tego sie dowiedziałem: 1. Audi ma delikatną głowice i nie precyzyjna mieszanka spowodować może przedwczesne wypalenie sie gniazd zaworowych - to przemawia na nikorzyść zwykłego lpg 2. Jedynie dobra sekwencja ( ok 5 000 zł) dobrze założona zapewni optymalną mieszanke. Ale czy sie opłaci to trzeba przeliczyc.
Mike68 Opublikowano 12 Marca 2006 Opublikowano 12 Marca 2006 Ponieważ sam sie zastanawiam nad lpg do mojej fury zadałem tu i tam pytanko oraz coś nieco czytałem i tego sie dowiedziałem:1. Audi ma delikatną głowice i nie precyzyjna mieszanka spowodować może przedwczesne wypalenie sie gniazd zaworowych - to przemawia na nikorzyść zwykłego lpg 2. Jedynie dobra sekwencja ( ok 5 000 zł) dobrze założona zapewni optymalną mieszanke. Ale czy sie opłaci to trzeba przeliczyc. czyli vsi Prins / ok 5300zł / lub tańsza BRC Squent oraz v generacja wtrysku gazu w fazie ciekłej ICOM - cena ok 5500 - przerabiałem to wszystko kiedyś ale do silników powyzej 150KM - te instalacje sa dedykowane do Turbo wydaje mi się ze jak załozy jakąkolwiek instalacje IV generacji to starczy ale ja bym raczej nie okaleczał auta tania instalacją - woleł bym bez lpg
Gość epadi Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Mam 1,6 z 97' i założyłem II generację. Jestem super zadowolony. Można nie wieżyć, bo spotkałem się z takimi gadkami, ale mam to gdzieś. Prędkości rozwijam do 190 km/h (nie było możliwości więcej - narazie). Pali ok 10L/100. Moja niunia jak prowadziła to zeszła ze sppalaniem do ok 9,5. przy szypkiej jeździe z wrocławia do zgorzelca pali do 11. Jestem super zadowolony. Straciła troszk na przyspieszeniu (laik to odczuje). Zrobiłem na gazie dopiero z 12000 km i tak to wygląda. Przy obecnych wachaniah cen i cenie instalacji 2000 zwrot będzie gdzieś po ok 25000 km (moze mniej) ale przy tankowaniu satysfakja nieziemska dla tych co dużo jeżdżą i nie mają na szastanie sianem.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 U mnie sprawa z gazem wygląda tak: Poprzedni właściciel zainstalował właśnie taką zwykłą instalację, przejechał na niej 20 tys km, zarzekał się, że będzie palił w trasie jakieś 8-9l. No i tutaj gówno prawda mówiąc bezpośrednio... . (Od razu podkreślę, że jestem przeciwnikiem gazu. Na gaz powinny jeździć tylko samochody fabrycznie robione pod gaz) Pierwsze co zrobiłem to zalałem cały bak vervą i przetarłem silnik. Chodził super. Zatankowałem gaz i zaczął się dramat! Silnik od razu miał z 20 koni w plecy, żeby rozpędzić się jakoś sensownie trzeba było katować go do 5 tys obrotów. Chodził nierówno, raz mulił strasznie a po tym zrywał jak głupi. Przez tą instalację wpakowałbym się pod tira bo auto prawie w miejscu stanęło :/ To był pierwszy i ostatni raz kiedy zatankowałem gaz. Jeździłem potem na benzynie i tylko wkurzały mnie te wszystkie klapy antywbuchowe, zwężki w dolocie, które zabierają tylko moc. Poza tym więcej gazu wylatuje rurą wydechową niż jest spalanego w silniku. Taka instalacja nie ma sensu. To auto może jeździć tylko na sekwencji. Sam montuję jutro dobrą instalację sekwencyjną, zmusiła mnie do tego niestety ciągle drożejąca benzyna i fakt, że posiadam już zamontowaną instalację. Pozdrawiam, w razie jeszcze jakiś pytań chętnie odpowiem.
JurekTCS Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Miałem 3 samochody na lpg, wiec i jakieś doświadczenie. teraz kupiłem diesla. Głównym powodem było to że mam uraz do lpg. A miałem Trzu rodzaje instalacji właczenie z sekwencją Guzik to a nie oszczędność. W szczgólności przy tych cenach lpg. Dodatkowo i tak raz na jakiś czas musisz zalać benzyny. A jak co nie chodzi jak należy ( w silniku) to mechanik odsyła do gaziarzy za Ci sporotem do machanika. Jeden na drugiego zwala winę. marcin1852 jesłi dużo jeździsz sprzedaj benzyniaka i kup nawet strszego diesla. Jeśli mało to sobie d... nie zawracaj lpg. Bo nie zaoszczędzisz zbyt wiele.
Adriano Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam ja również jestem posiadaczem audi 1.6 ADP z 1996r. Autko sprawuje sie mi bez zarzutu i jestem z niego bardzo zadowolony. Trochę jednak denerwuje mnie w nim to ze sporo pali paliwa (trasa: 8l, miasto 9l). Kupując go myślałem że to spalanie będzie mniejsze. Od kilki tygodni zacząłem zastanawiać się nad montażem LPG. Czytając te wasze opinie dochodzę do wniosku że to też również może być nie rentowna inwestycja. Nadmieniam iż tygodniowo robie ok 350 km. Jeśli ktoś może to niech napisze co sądzi o montażu gazu do mojej Audi a4 1.6 ADP. Czy poprostu warto
Gość MorgothV8 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jeśli gaz to sekwencja lub wtrysk ciekłego Co do spalania Twojego 8l w trasie: raczej norma (no może troche mniej się da) 9l w mieście (za***iście niskie! - gratuluję) Podsumowując: mało Ci pali a Ty biadolisz że dużo ??
Gość spedyt Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Adriano ADP w trasie może zejść poniżej 9 litrów a w mieście pali ok 10-11. Wszystko zależy jak długo chcesz jeździć autem, jeżeli dłużej to inwestycja na pewno się zwróci.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się