bushi Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Słuchajcie pytanie z tematu już rozwijam.Rodzice mają a4 1,8 125KM 2001 sedan ja natomiast 97 1,8 125 KM Avancik. Zastanawia mnie jedno ich auto jest o wiele bardziej dynamiczne i bardziej zrywene niż moje . Wiem dodatkowe kg robią swoje ale tu jednak jest za duża różnica.Więc jak coś wiecie na temat róznic ( sądzę że to te same silniki) to piszcie chyba że znowu muszę udać się na VAG-a.
Gość rob Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 widocznie lata i użytkowanie robi swoje :razz:
bushi Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2006 heh rob obyś się mylił ale całkiem mozliwe tylko taka różnica w dynamice jeżeli są to te same silniki dziwne.
szogun0 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Pewnie masz zatkany katalizator i silnik nie osiąga swojej dynamiki przez to. :twisted:
Wihajster Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Pewnie masz zatkany katalizator i silnik nie osiąga swojej dynamiki przez to. :twisted: zgadzam sie z kolega wywal kata
bushi Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Wysłany: Dzisiaj 13:01 Pewnie masz zatkany katalizator i silnik nie osiąga swojej dynamiki przez to. :twisted: _________________ moze jakieś praktyczne wskazuwki czyścić czy jak pisze piotr wyciąć . Jeżeli tak to poradzcie jak to zrobić
Gajzer Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam podlacze sie pod temat bo mysle o wywaleniuy kata , poniewaz jak na zimnym odpalam to smierdzi jakby"rozpuszczalnikiem"i dziwnie chodzi ale tylko na zimnnym pewnie to kat bo juz gdzies to czytalem na forum,tylko mam pytanie czy nie bedzie zadnej roznicy??np w spalaniu? itp, w Calibrze falowaly mi obroty a mechanicy twierdzili ze moze byc przez wyciety kat.Czy warto wsadzic wtedy strumienice?? zaznacze ze mam 2.6 v6 i zagazowany elpigazem na sek pozdro i doradcie prosze:)pozdro
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 kurcze u mnie to samo. Po nocy odpalam a tu wali czymś... . Jesteś pewny, że to katalizator?
Gajzer Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 A czy warto dac strumienice zamiast kata?? nie trzeba zmieniac programu w silniku czy cos w tym rodzaju?? ma ktos strumienice moze ??? pozdro..
Pikuś Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Gajzer, nie zakladaj zadnej strumienicy, jak cos to tylko rurka. Kat zeby dobrze pracowal musi osiagnac swoja temperature, ale jaka to nie wiem.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 no to trzeba będzie się wybrać do warsztatu. A powiedzcie mi jeszcze taką rzecz, ile mogę pojeździć jeszcze? Ten smród oznacza, że już jest przytkany i to jego koniec?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się