Bartass_1 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witam. Od dluzszego czasu słychac stukanie przy skrecie kierownica. Prawa strona. Wymienilem wahacz po przeciwnej stronie i z jedne strony ustalo, teraz czas sie zajac druga. Sprawdzalem wahacze, wygladaja na dobre- nie ma luzów, lecz jakby to pukanie dochodzi z okolic koncowki drazka.. Czyzby drazek mial dosc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 gorny wachacz do wymiany tez mi pukalo przy skrecie tylko po wymianie cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartass_1 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Ok dzieki piotr, tylko musze obczaic, ktory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Nie polecam wymiany pojedyńczego wahacza ... jak górny to wymianiasz parę z danej strony + śruba w jarzmie. Z twoich objawów wynika że to góra puka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEKACZU 1 Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 a ja sądze ze moze to byc przegub. mialem taką samą przypadlosc w golfie i escorcie, na skreconych kolach pukalo, a z czasem bylo slychac tak odglos jakby cos przeskakiwalo. proponuje sprawdzic przeguby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 a ja sądze ze moze to byc przegub. mialem taką samą przypadlosc w golfie i escorcie, na skreconych kolach pukalo, a z czasem bylo slychac tak odglos jakby cos przeskakiwalo. proponuje sprawdzic przeguby A kolega chyba od niedawna jezdzi A4 i jeszcze wahaczy nie zmianiał. A twoje przeskakiwanie to strzelanie w przegubie bo dawałeś za mocno w palnik na skręconych kołkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEKACZU 1 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 A kolega chyba od niedawna jezdzi A4 i jeszcze wahaczy nie zmianiał. A twoje przeskakiwanie to strzelanie w przegubie bo dawałeś za mocno w palnik na skręconych kołkach. W mojej a4 wszystko jest ok, ja tylko podpowiadam co mozna sprawdzic, u mnie tak strzelalo jak mialem forda escorta i wlasnie to byl przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewczenko7 2 Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 moze tulejki sobie odrazu sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się