Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Sprawdzenie wymiana wtrysków, dymienie na czarno przy wiekszym gazie


turbobastard

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,sprawa jest powazna, mam problem z moim autem bo w czwartek ponowny przeglad a ja dalej nie wiem czemu tak kopci na czarno przy porzadniejszym sandale, przegladu mi nie przeszedl z powodu nadmiernych spalin, jak znalazlem dziure w laczce dolotu myslalem ze to sprawe zalatwi ale nie, po wymianie na nowa nic to nie dalo, zmniejszenie dawki tez nic nie dalo, jeden mechanik wpadl na pomysl ze to lejace wtryski, ale sprawdzenie tego u ''pompiarza'' to spory koszt nie mowiac juz o dalszej wymianie jesli jaies rzeczywiscie sa do wymiany, drugi mechanik jedynie powiedzial ze ma 3 wtryski do tego auta w garazu i moze je podmienic i zobaczy czy to to, nie wiem za ktorym pojsc, nie sztuka jest tez wydanie kasy na sprawdzanie bo jej aktualnie za wiele nie posiadam. Czy jest jakis sposob domowy na sprawdzenie stanu tych wtryskow? A moze to sprawa zaworu turbiny n75? bo to tez zasugerowal, jak mozna sprawdzic Jesli ktos chce rzucic okiem na moje logi to sa tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163327.0

bede wdzieczny za kazda cenna sugestie bo rece juz mi opadaja.

A moze to czyszczenie egr cos pomorze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kiego się uczepiłeś wtrysków. Napisano Ci już że masz nieszczelność dolotu lub problem z podciśnieniem, stąd nadmierne dymienie na pełnym bucie. Do puki nie zrobisz porządków z doładowaniem to będzie dymił. Wtryski mają korekcje bdb, ja bym ich nie ruszał, a najlepiej jak sam nie potrafię to bym znalazł mechanika który potrafi używać VAGa bo widzę że wszyscy u których byłeś to raczej wróżą z fusów (dymu)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech mi ktos powie co to znaczy delikatnie przegonic? Ale takie co to pomaga w przypadku jednym na 20 chyba bo nie uwierze ze czesciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wiedzieć po czym wnioskujesz że dolot jest szczelny ? Nabijałeś w niego może ciśnienie kompresorem? Bo tylko tak można mieć pewność że jest ok. Można oczywiście przejrzeć cm po cm ale nie wszędzie się da dojść. A zamiast auta przeganiać lepiej zrobić logi dynamiczne - będzie widać czy nastąpiła poprawa po naprawie dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wiedzieć po czym wnioskujesz że dolot jest szczelny ? Nabijałeś w niego może ciśnienie kompresorem? Bo tylko tak można mieć pewność że jest ok. Można oczywiście przejrzeć cm po cm ale nie wszędzie się da dojść. A zamiast auta przeganiać lepiej zrobić logi dynamiczne - będzie widać czy nastąpiła poprawa po naprawie dolotu.

ktore logi powinienem zrobic aby to sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...