Skocz do zawartości

diaz34

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diaz34

Osiągnięcia diaz34

0

Reputacja

  1. jesli wymieniles dolot to przegoń go teraz porzadnie a po jakims czasie przejdzie samo,wydech sie wyczysci
  2. No spoko jak cos takiego tylko bedzie to napewno sie odezwe
  3. Warto wymieniac :> Pasuja napewno!! a na dodatek przybedzie troszke mocy jakies 7,8KM ,zamieniaj jak masz mozliwosc...
  4. Ciezki zimny rozruch AFN,1Z coraz czesciejsza przypadlosc w tych silnikach a usterka jest bardzo trudna do wykrycia przerabialem takie tematy i powiem wam ze nie szukajcie tutaj winy np. w swiecach zarowych bo jesli silnik jest oki to i bez swiec odpali przy temp. ok 0*C dodam ze po odpieciu kostki od czujnika temp. auto odpala prawie ze normalnie
  5. Witam, pracuje w ASO i powiem wam ze malo jest aut z CR zeby mialy wiecej jak 100tys. a problemy to praktycznie tylko zawalajacy sie DPF W poprzedniej generacji PD siadaly pompki w 2.0TDI juz po 50tys. :> Pozdrawiam
  6. a w pasku B5 to wcale nie jest tak zle z ta dynamika jak ktos tu wczesniej pisal, chyba ze przesiadl sie z porsche do odrazu do paska to pewnie by mial takie odczucie ze to muł i wgl.
  7. Ale ja koniecznie chce miec ten silniczek bo jest nie do zajechnia czego nie mozna powiedziec np. o AJM... jezdzilem b5 1.8T i bardzo wielkiej roznicy nie ma z tym ze to bylo quattro jesli to cos ma z dynamika wspolnego... Generalnie poluje wlasnie na A6 AFN i mam zamiar ja pomodzic no chyba ze sie trafi AWX ale ciezko jest znalesc...
  8. Witam, mm zamiar kupic A6 z silnikiem AFN, czy to prawda ze A6 ma bonusy od fabryki tak jak kolega wyzej pisal?? interesuja mnie tez opinie posiadaczy A6 AFN jak to jest z dynamika w tych autach dodam ze mam paska B5 AFN i na dynamike nie narzekam...[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2010, 15:49_________________________________________________Nie ma nikt A6 AFN??
  9. Wielkie dzieki H4mm3R. Powiedz mi jeszcze ile mniej wiecej to wszystko nas wyniesie lacznie z robocizna.. Sory ale jestem tu nowy i nie wiem jak Ci punkcik dodac, da sie wogule?? w koncu zasluzyles...
  10. Czyli jesli zrobimy to tak jak jest opisane w linku to juz raz na zawsze bedzie spokoj i ne bedzie trzeba wymieniac tego imbusika ani rzadnych innych pierdólek ??
  11. No oki dzieki za pomoc ale nie o to mi chodzi bo to za duzo przerobek jest, czy da sie wzrokowo zobaczyc czy ten lancuszek pochodzi jeszcze? i narazie wymienic tylko imbusik bo pewnie juz sie przyokrąglil
  12. Witam, Kolega zakupil wlasnie A6 c6 2005r. 2.0TDI auto ma przejechane 150tys. naped pompy jest na lancuszku, ponoc ten lancuszek trzeba wymienic przy tym przebiegu.. W ASO jest niedostepny juz niestety i w tej sytuacji zalecaja wymiane calego dolu czyli walkow i pompy a to koszt rzedu 5tys. bo ponoc i miska olejowa musi byc inna... skoro jest lancuszek to oznacza to ze moze sie rozleciec ten napedzik?? Co jest najlepszym rozwiazaniem w tej sytuacji? da sie zmienic sam naped na kola zebate i ten imbusik? czy to calkiem inne walki i kola nie podejda...
  13. ja bym zalozyl na twoim miejscu koncowki wtryskow 216 od transportera, na forum vw.golf gosc sprzedaje wyregulowane gotowe do zalozenia wtryski a mocy by Ci przybylo ok15,20km + programik i przyjemnosc z jazdy jest....
  14. Od niedawna jestem posiadaczem paska b5 AFN, witam forumowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...