Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy - błąd N75


MiruK

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie autko nagle straciło moc, zaświecił się check i VAG wypluwa takie coś:

1 Fault Found:

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-00 - -

Samochód nie ciągnie od odpalenia, błąd nie daje się skasować

Sprawdziłem wtyczke i nic nie dało, czy mam już zamawiać zaworek N75 ? czy to na pewno on jest zepsuty,nie chce żeby się okazało że kupie nowy a problem nadal pozostanie, a może da się go jakoś naprawić, przeczyścić? proszę o porade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstaw w miejsce N75 elektrozawór N18 i jeśli błąd da się skasować to będzie to oznaczać, że cewka N75 jest spalona i nadaje się on na śmietnik. Jeśli mimo podłączenia do wtyczki N18 błąd nadal będzie aktywny to masz przerwę na wiązce elektrycznej do N75 i wtedy przygotuj sobie multimetr i sprawdź nim czy w pinie nr 1 wtyczki pokazuje się napięcie 12V po przekręceniu kluczyka - jeśli nie to musisz zrobić przegląd okablowania na ewentualną przerwę w kabelkach. Bezpiecznik nie będzie tutaj winny gdyż posypałyby się również błędy N18 i N239. Błąd, który Ci się pokazał skutkuje właśnie stałym trybem awaryjnym, którego nie da się zresetować bez usunięcia usterki. Zamiast kupować nowy N75 możesz w jego miejsce na stałe wstawić N18 i przejmie on funkcję N75.[br]Dopisany: 27 Październik 2010, 12:24_________________________________________________

zrób komplet logów i wrzuć na forum

po co ma robić logi skoro wiadomo co powoduje stały tryb awaryjny a jaki jest sens logować auto w trybie awaryjnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie problem się wyjaśnił :> i jest dość nietypowy :kox: po ściągnięciu plastikowej osłony od góry silnika zaciekawiło mnie że gąbka wyciszająca była cała w strzępach, po dokładniejszych oględzinach okazało się że miałem pasażera na gapę :decayed: oprócz gąbki w strzępach była też jedna wiązka kabli, niewiarygodne ale szczur zrobił sobie gniazdko na moim silniku i przegryzł kabel idący do N75, kabel zlutowałem i autko już śmiga dobrze :) heh zastanawiam się co teraz zrobić aby juz do gniazdka nie wrócił :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...