peugeot Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Witam Wszystkich Forumowiczów. Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter Sad ). Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei: - Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo. Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu. Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy: - wszystkie świece zapłonowe - przepływomierz powietrza - sonda lambda - przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika) Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem. Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne. Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł Sad
WinterOOOO Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Pierwsze dwa przypadki wyglądały by na immo. nie mruga żółta kontrolka immo??
davidoff82 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Witam Wszystkich Forumowiczów. Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter Sad ). Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei: - Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo. Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu. Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy: - wszystkie świece zapłonowe - przepływomierz powietrza - sonda lambda - przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika) Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem. Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne. Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł Sad Podobny objaw w AHL dawała uszkodzona przepustnica - nie wywala błedu na VAG (!) Podmień na dzien, dwa dni od kogoś i sprawdź.
MARCIN607 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 było tego pełno trzeba szukać Kolego to pewnie immo ale szukaj szukaj
peugeot Opublikowano 28 Października 2010 Autor Opublikowano 28 Października 2010 Nie ma problemu z żadnymi kontrolkami, nic się nie świeci - na komputerze po podpięciu też nie wyskakują żadne błędy... [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 09:59_________________________________________________Aha a przepustnica jest sprawna bo po włożeniu do innego auta hula bezproblemowo...
wojtek26 Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Sprawdz czujnik temp do ECU, przepływomierz, oraz sprawdz czy faktycznie przepustnica jest zaadoptowana prawidłowo.
Maxcudo Opublikowano 29 Października 2010 Opublikowano 29 Października 2010 Mialem podobny problem, okazal sie problem z modulem zaplonu. Raz dzialal, raz nie, jak mu pasowalo, az w koncu przestal calkowicie Co prawda to bylo w AEB, ale moze Tobie cos pomoze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się