Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak złożyć silnik wycieraczek(FOTO) - zatarty mechanizm - rozwiązanie


Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Standard czyli przytarł się mechanizm wycieraczek. Wyczyściłem mechanizm, podmieniłem przekaźnik 377 i problem dalej jest taki:

1. Zapłon>wycieraczki robią kilka obrotów i stają

2. Na każdym biegu wycieraczki nie robią jednego obrotu tylko kilka(tak jak po zapłonie)

3. Wycieraczki zatrzymują się za każdym razem w innej pozycji

Dziś wyjąłem jeszcze raz i rozebrałem silnik wycieraczek teraz pytanie jak go złożyć.. zrobiłem zdjęcie i wygląda to u mnie teraz tak:

738041f703c9bcd6m.jpg

Czy takie ustawienie jak na zdjęciu jest dobre? Na co mogą wskazywać powyższe objawy? Jest coś jeszcze w aucie co odpowiada za działanie wycieraczek oprócz manetki(którą od początku wykluczyłem..)[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 19:55_________________________________________________Na przyszłość.. tak jak na fotce ustawienie jest prawidłowe. Gdy ktoś ma objawy podobne do:

- wycieraczki same startują po zapłonie

- wycieraczki nie reagują na wyłączenie manetką

- nie działa czasówka(są tylko 2 biegi: szybki i bardzo szybki)

To warto wziąć się za sam silnik tj.:

1. Odkręcić 6 śrub typu TORX T20.

2. Na płytce wyczyścić obszar roboczy "wodzika" oraz wszystkie przylegające ścieżki(benzyna ekstrakcyjna, ostrze)

3. Dać minimalnie smaru na mechanizm wodzika(dosłownie małą kroplę)

4. Złożyć i przetestować

U mnie skuteczność jak na razie 100%. Wycieraczki przetestowane pod każdym kątem i działa wszystko jak sprzed awarii.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy z tylnią można zrobić ta samo, bo u mnie ta odmawia posłuszeństwa :gwizdanie:

Co do tylnej szyby to z tego co kojarzę na forum było fotostory chyba to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4698.0

Ja mam sedana także o jeden problem z wycieraczkami mniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda ze nie widziałem tego posta kiedy on sie ukazywał, bo ja miałem ten problem ze zatarł mi sie swozen od jednego z ramion i zanim zabralem sie do "odpieczenia" go to zdazyły mi sie ramiona pogiac i po zespawaniu ramion spotkały mnie wlasnie te objawy.

jezdzilem poł roku wlaczajac wycieraczki poprzez wyjecie/ wlozenie bezpiecznika :kox:

pol roku szukalem silniczka na allegro w przystepnej cenie bo czesci od lifta to sa o 30 % drozsze niz od przed lifta i duzo mniej dostepne

i dopiero ostatnio udalo mi sie kupic silniczek z ramionami ! od rs4 za 99 zł!!

no jak za darmo

teraz ten stary naprawie i bede mógl sprzedac :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupiłem nowy, za 110zł. Z takim numerem jak ja mam to w ogóle nie do znalezienia (4B1 955 113 A)

Ale tak na przyszłość to 8D1 955 113C pasuje i działa wzorowo. A wydaje mi sie że łatwiej go dostać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...