Krzysztof 0 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Standard czyli przytarł się mechanizm wycieraczek. Wyczyściłem mechanizm, podmieniłem przekaźnik 377 i problem dalej jest taki: 1. Zapłon>wycieraczki robią kilka obrotów i stają 2. Na każdym biegu wycieraczki nie robią jednego obrotu tylko kilka(tak jak po zapłonie) 3. Wycieraczki zatrzymują się za każdym razem w innej pozycji Dziś wyjąłem jeszcze raz i rozebrałem silnik wycieraczek teraz pytanie jak go złożyć.. zrobiłem zdjęcie i wygląda to u mnie teraz tak: Czy takie ustawienie jak na zdjęciu jest dobre? Na co mogą wskazywać powyższe objawy? Jest coś jeszcze w aucie co odpowiada za działanie wycieraczek oprócz manetki(którą od początku wykluczyłem..)[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 19:55_________________________________________________Na przyszłość.. tak jak na fotce ustawienie jest prawidłowe. Gdy ktoś ma objawy podobne do: - wycieraczki same startują po zapłonie - wycieraczki nie reagują na wyłączenie manetką - nie działa czasówka(są tylko 2 biegi: szybki i bardzo szybki) To warto wziąć się za sam silnik tj.: 1. Odkręcić 6 śrub typu TORX T20. 2. Na płytce wyczyścić obszar roboczy "wodzika" oraz wszystkie przylegające ścieżki(benzyna ekstrakcyjna, ostrze) 3. Dać minimalnie smaru na mechanizm wodzika(dosłownie małą kroplę) 4. Złożyć i przetestować U mnie skuteczność jak na razie 100%. Wycieraczki przetestowane pod każdym kątem i działa wszystko jak sprzed awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 no i kolejny Happy End, gratuluję wrzuć to do warsztatu może przydać się potomnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 W sumie nie jest to taki zły pomysł :gwizdanie: napiszę do moda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 a czy z tylnią można zrobić ta samo, bo u mnie ta odmawia posłuszeństwa :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof 0 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 a czy z tylnią można zrobić ta samo, bo u mnie ta odmawia posłuszeństwa :gwizdanie: Co do tylnej szyby to z tego co kojarzę na forum było fotostory chyba to: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4698.0 Ja mam sedana także o jeden problem z wycieraczkami mniej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zlota1977 0 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 dokładnie sorry nie zauważyłam że mowa o sedanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaraK78 0 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Te informacje są na wagę złota. Brawo, skorzystałem z nich i wszystko ok... Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 szkoda ze nie widziałem tego posta kiedy on sie ukazywał, bo ja miałem ten problem ze zatarł mi sie swozen od jednego z ramion i zanim zabralem sie do "odpieczenia" go to zdazyły mi sie ramiona pogiac i po zespawaniu ramion spotkały mnie wlasnie te objawy. jezdzilem poł roku wlaczajac wycieraczki poprzez wyjecie/ wlozenie bezpiecznika pol roku szukalem silniczka na allegro w przystepnej cenie bo czesci od lifta to sa o 30 % drozsze niz od przed lifta i duzo mniej dostepne i dopiero ostatnio udalo mi sie kupic silniczek z ramionami ! od rs4 za 99 zł!! no jak za darmo teraz ten stary naprawie i bede mógl sprzedac :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymongt 0 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ja też kupiłem nowy, za 110zł. Z takim numerem jak ja mam to w ogóle nie do znalezienia (4B1 955 113 A) Ale tak na przyszłość to 8D1 955 113C pasuje i działa wzorowo. A wydaje mi sie że łatwiej go dostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się