Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Odpowietrzenie układu hamulcowego VW PASSAT B5 FL


rafalx11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu hamulcowego w ojca PASSACIE B5 FL 2002 . Odpowietrzałem już po koleji koła od najdalej do najbliżej pompy a także na krzyż bo tak mi poradzono i nadal pedał nie jest taki jak ma być :wallbash: wię co jest nie tak :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie mogę dać sobie rady z odpowietrzeniem układu hamulcowego w ojca PASSACIE B5 FL 2002 . Odpowietrzałem już po koleji koła od najdalej do najbliżej pompy a także na krzyż bo tak mi poradzono i nadal pedał nie jest taki jak ma być :wallbash: wię co jest nie tak :no:

a poza tym są problemy z hamowaniem? Bo jeśli hamuje normalnie tzn reakcję czuć już po delikatnym wciśnięciu pedału hamulca-to wszystko ok...problemem byłoby,gdybyś nacisnął pedał,a auto dalej by jechało...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jak naciskam pedał to hamuje ale jest miękki i nisko bierze . Czuć porostu jak pedał ucieka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapowietrzony układ,

spuszczałes płyn z układu?

możesz napisac co sie działo przed ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki były zmieniane z tyłu i przy tej zmianie uszkodziłem elastyczny przewód hamulcowy ( który wsunie kosztował 100 zł z przesyłką !! ) ale wszystko naprawiłem i zostało tylko odpowietrzyć co zrobiłem ale jak pisałem coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok

tylne klocki ni mają tak poważnego wpływu na jakość hamowania,jak przód-tam bym szukał problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jest nie tak . Dodam ze przed wymiana było wszystko ok

tylne klocki ni mają tak poważnego wpływu na jakość hamowania,jak przód-tam bym szukał problemu

tutaj akurat jestes w błędzie Dominik

maja i to kolosalne znaczenie

ale jak znam zycie jest masa powietrza w tylnym zacisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 30% na tyle i stale rosnie

czyli 70 na przodzie i 30 na tyle,ale to się nie zmiania podczas hamowania,że na początku hamowania jest 50-50,a pod koniec 70-30,jest stałe rozdzielenie mocy hamowania,czy to sie jakoś zmienia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa stale wartosci pod warunkiem ze uklad hamulcowy jest sprawny.

OT sie robi.

Kolego odpowietrz VAG-iem uklad i odpowietrz ten zacisk w ktorym byl wymieniany przewod w reku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...