ziutek--wroclaw Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 bipy mam tak jak pisałem tylko jednak są minusowe , wczoraj jakos mi to w oczy się nie rzuciło, ale wydawało mi się jak patrzyłem jakos w okresie wakacji to były + ale sam już niewiem:) zaobserwowałem ze jak na postoju przytrzymam gaz na 2000obr to wygląda to tak ~80, 70 , 30 , 80 , po wcisnieciu w podłoge pod 100 , a w czasie jazdy jadąc na biegu do końca nawet 128 , tylko jakos ta trzecia pd sie wyróżnia mniejszymi wartościami. korekcie na pd wyglądają tak . ok, -1.00 , -0.38 , 0.18 , 0,78 może wyczyscic pd w myjce ultradźwiękowej , czy to niema sensu? lulek, kąt synchronizacji 0,0 . próbowałem ostatnio nimi poregulować [arkadius mówił że u ciebie pomogło- miałem się z nim, spotkac i spróbować razem ale nie było jeszcze okazji] ale co do turba nic nie pomogło , tylko silnik przestał drżeć ale kosztem paliwa zaczoł palić 15l. więc wruciłem do org ustawienia jak po wymianie rozrzadu. mógłbyś sprawdzić u siebie jakie wyświetla ci zurzycie paliwa na postoju , w engine ale niepamiętam który kanał ale bodajże 3 okienko.
audiomaniak Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 bipy mam tak jak pisałem tylko jednak są minusowe , wczoraj jakos mi to w oczy się nie rzuciło, ale wydawało mi się jak patrzyłem jakos w okresie wakacji to były + ale sam już niewiem:) zaobserwowałem ze jak na postoju przytrzymam gaz na 2000obr to wygląda to tak ~80, 70 , 30 , 80 , po wcisnieciu w podłoge pod 100 , a w czasie jazdy jadąc na biegu do końca nawet 128 , tylko jakos ta trzecia pd sie wyróżnia mniejszymi wartościami. korekcie na pd wyglądają tak . ok, -1.00 , -0.38 , 0.18 , 0,78 może wyczyscic pd w myjce ultradźwiękowej , czy to niema sensu? lulek, kąt synchronizacji 0,0 . próbowałem ostatnio nimi poregulować [arkadius mówił że u ciebie pomogło- miałem się z nim, spotkac i spróbować razem ale nie było jeszcze okazji] ale co do turba nic nie pomogło , tylko silnik przestał drżeć ale kosztem paliwa zaczoł palić 15l. więc wruciłem do org ustawienia jak po wymianie rozrzadu. mógłbyś sprawdzić u siebie jakie wyświetla ci zurzycie paliwa na postoju , w engine ale niepamiętam który kanał ale bodajże 3 okienko. Jak znajdę gdzie sprawdza się to spalanie to dam znać. Najlepiej jedz do arkadiusa i spróbujcie jeszcze z tym drugim wałkiem ps.gdzie i za ile robią to czyszczenie ultradźwiękami??
ziutek--wroclaw Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 kosztów czyszczenia nie pamiętam. a gdzie - kolega ma sprzet na warsztacie ale niestety się zepsół i będą nowy kupować. napewno jest możliwośc u wojtanowicza , motorpol , ale wiadomo tam napewno drogo:( i bodajże w serwisie boscha też mają taki sprzęt. w sumie to pewnie jakies większe pozadne warsztaty mają, bo używają tego też do czyszczenia egr-ów itd.
DZIĘDOBEREK Opublikowano 4 Marca 2011 Opublikowano 4 Marca 2011 Tak jak większość użytkowników BLB mam dość tego kołysania na wolnych obrotach :evil: Udałem się na diagnozę i korekcje w granicach +/- 0,2 a bipy od -43 do -59 i mówi 4 sztuki do wymiany :shocked: Uszczelniacze oraz śruby do PD wymienione nie pomogło więc oddałem do czyszczenia ultradźwiękami i testu: wyszły w normie nowych nawet dawka biegu jałowego w normie co twierdzili że tam tkwi problem. Mam jeszcze takie objawy że szarpnięcia występują do 1500 obr. potem spokój Co jeszcze sprawdzić aby być pewnym. Jakie macie u siebie bipy i czy jak dodacie lekko gazu to też wam buja najgorzej przy 1400 obr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się