Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Pojawił się błąd po zaślepieniu wężyka do zaworu EGR. Jak temu zardzić


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś mógłby potwierdzić czy cieknący EGR to wynik uszkodzonej membramy czy też powiększonego luzu na trzpieniu idacym do klapy gaszącej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to cieknie na trzpieniu idącym od membrany do wew. EGR'u i później wszystko "wypływa" z dwóch dziur które pomagają wyrównać ciśnienie membrany , ja mój wyczyściłem i jeszcze bardziej z niego leci :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to cieknie na trzpieniu idącym od membrany do wew. EGR'u i później wszystko "wypływa" z dwóch dziur które pomagają wyrównać ciśnienie membrany , ja mój wyczyściłem i jeszcze bardziej z niego leci :wallbash: :wallbash: :wallbash:

to zrobiles tak samo jak moj koles i macie takie same objawy :)

dodam ze po tej akcji wkurzyl sie i go zaslepil (zostawil klape gaszaca) i bedow nie ma... a ja zaslepilem srubka i po 2km zlotawa wyskoczyla mi na tablicy :)

Na zime postawawiłem jednak usunąc ów srubke sprzed zaworku :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło.

Myślę czy w obecnym aucie nie zrobić tego samego.

zrezygnowałem z jakiegokolwiek wiercenia czy gwintowania otworków EGR aby nie powpadały do środka opiłki metalu. mam gdzieś fotki jak będę pamiętał to wrzucę - bo wszystko wyglądało przyzwoicie (poza butelkoą bo była "testowa" po jakimś rozpuszczalniku).

gdyby to było rozbieralne można by pomyśleć nad uczelnieniem trzpienia - pierścieniami czy też azotując (powiększając średnicę i odrazu utwardzając powierzchnie trzpienia), no chyba że to otworek jest zbyt "miękki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło.

Ja tez myślałem nad takim rozwiązaniem ( gdzieś już o tym czytałem , chyba na forum Passata ) , jak się troszkę ociepli chyba zabiorę się za to , a powiedz na jakim kleju to przykleiłeś (ja myślę nad poxipol'em) :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło.

Ja tez myślałem nad takim rozwiązaniem ( gdzieś już o tym czytałem , chyba na forum Passata ) , jak się troszkę ociepli chyba zabiorę się za to , a powiedz na jakim kleju to przykleiłeś (ja myślę nad poxipol'em) :wink4:

moze jakies fotostory? :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wrzucę fotki.

Kleiłem czymś w rodzaju "spoina metalowa" - też dwuskładnikowy ale dedykowany do metalu.poxipol niezły jest ale czy podejdzie w aucie - temperatury olej drgania...

zatem bardziej bym polecał coś dedykowane pod stal:

http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&prod_id=236

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK wrzucę fotki.

Kleiłem czymś w rodzaju "spoina metalowa" - też dwuskładnikowy ale dedykowany do metalu.poxipol niezły jest ale czy podejdzie w aucie - temperatury olej drgania...

zatem bardziej bym polecał coś dedykowane pod stal:

http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&prod_id=236

Dobry klej do "metalu" i do zastosowania przy silnikach ma wurth :) polecam tylko cena :gwizdanie: (ja akurat dostalem jak na budowe bralem inne produkty wurtha)

na fotki czekamy... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...