kurczak1985 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Witam Jako że szukam jak najmocniejszego auta przy rozsądnym jak na osiąganą moc spalaniu zastanawiam się na audi a3 Wiem, że to forum audi a4, aczkolwiek może ktoś z Was będzie się orientował czy w audi a3 3.2 250KM jest to zwykła niedoładowana wolnossąca jednostka benzynowa? Szukam szukam po internecie i niestety nie mogę nigdzie znaleźć potwierdzenia. Chciałbym się także upewnić, że ta benzynka nie jest jeszcze z bezpośrednim wtryskiem paliwa(FSI,TFSI), ponieważ rocznie robie ok 50 000km i chciałbym do tego auta założyć instalacje LPG Może się to dla niektórych wyda dziwne, że taki silnik i LPG no ale.... wolę tankować za 2,20 niż za 4,50zł Prosze o zorientowanych o pomoc/informację Pozdrawiam :>
Piechol Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Z tego co wyczytałem kiedyś na forum a3 to jest to tradycyjny wolnossak nie wiem jak znosi gaz, ale raczej nie powinno być problemów żeby nie było tak pięknie są jednak dwa ale: 1) objeżdża go 2.0T po chipsie, a nawet dobrze dłubnięte 2.0 tdi (ok. 200KM) 2) ciężko jest je później sprzedać
grzes1150 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Przy tych 3.2 często padają skrzynie biegów. Nie lepiej S3 1.8T? Ja jak bym rocznie robił 50tyś. to tylko diesla bym szukał.
kurczak1985 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Z tego co wyczytałem kiedyś na forum a3 to jest to tradycyjny wolnossak nie wiem jak znosi gaz, ale raczej nie powinno być problemów żeby nie było tak pięknie są jednak dwa ale: 1) objeżdża go 2.0T po chipsie, a nawet dobrze dłubnięte 2.0 tdi (ok. 200KM) 2) ciężko jest je później sprzedać 1) ale do 2.0T nie dołożę LPG 2) zawsze się znajdzie jakiś kupiec, aczkolwiek coś w tym może być bo ceny nie specjalnie wygórowane za ten model Z tego wniosek czy coś się w nich często/lub prawie zawsze sypie co jest bardzo drogie? Przy tych 3.2 często padają skrzynie biegów. Nie lepiej S3 1.8T? Ja jak bym rocznie robił 50tyś. to tylko diesla bym szukał. Po części odpowiedź na wcześniejszą wątpliwość.... droga taka wymiana/naprawa skrzyni? O ile się nie myslę to w rocznikach 2003-2010 nie ma już niestety silnika 1.8T ?? Diesla nie chce bo są za drogie naprawy DPF/turbo/dwumasa itd....
czaki22 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 tylko ze . dlubnite 2.0 tdi sie rozsypie dosc szybko, 2.0 jak przedobrzysz dzieje sie to samo a tu masz zywotnosc, dzwiek, Nm,
kurczak1985 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 tylko ze . dlubnite 2.0 tdi sie rozsypie dosc szybko, 2.0 jak przedobrzysz dzieje sie to samo a tu masz zywotnosc, dzwiek, Nm, Otóż to nic dodać nic ująć :gwizdanie: V6 a TDI.... a koszt przejazdu na LPG vs diesel będzie prawie taki sam... Panowie wiecie coś więcej nt tego modelu z tym silnikiem?? Czy koszt utrzymania zawieszenia i innych elementów auta z silnikiem 3.2 jest podobny jak w normalnej a3 z silnikiem 1.9TDI lub innym benzyniakiem ?? Podam linka poniżej, który wpadł mi w oko http://otomoto.pl/audi-a3-3-2-v6-navi-mmi-skory-quattro-C16098813.html a tutaj taniej ale auto bite było bo się gość przyznał... http://otomoto.pl/audi-a3-3-2-e-s-line-4x4-250-km-quatto-C16062165.html i powiem szczerze, że wolałbym wersję bez DSG.... manual to manual
Piechol Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 cytat z tematu z a3 club (2.0TFSI vs. 3.2) http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?t=34875&highlight=silnik+3% w zasadzie standardem sa problemy z DSG przy 3,2 do modelu 2007 polecam zalogowanie się i poszukanie tam informacji, bo jest tam tego sporo... :gwizdanie:
moskal Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 1) ale do 2.0T nie dołożę LPG bo co sie stanie ???
czaki22 Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 dołozy czemu nie ale nie za 3tys, pozatym fsi nielubi gazu[br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 20:50_________________________________________________wczesne dsg niestey takie sa, teraz juz jest juz inne rozwiazanie, nawet 2 rodzeje oleju krazy w takiej skrzyni http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=120956 troche informacji technicznych a tak na marginesie przy tej mocy w malutkim aucie automat to swietne rozwiazanie
kurczak1985 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 1) ale do 2.0T nie dołożę LPG bo co sie stanie ??? Nic się nie stanie, bo mało kto to robi bo: 1) sie nie bardzo da 2) są same problemy - więc odpada, bo robiąc rocznie 50 000km oczekuje się ze rano wsiadam do auta i jadę... dołozy czemu nie ale nie za 3tys, pozatym fsi nielubi gazu[br]Dopisany: 13 Listopad 2010, 20:50_________________________________________________wczesne dsg niestey takie sa, teraz juz jest juz inne rozwiazanie, nawet 2 rodzeje oleju krazy w takiej skrzyni http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=120956 troche informacji technicznych a tak na marginesie przy tej mocy w malutkim aucie automat to swietne rozwiazanie Dlatego wolałbym ten silnk z m anualem więc zapytam raz jeszcze, czy orientuj się ktoś z Forumowiczów czy coś się konkretnie "piperzy" w tym aucie z tym silnikiem? Jedne z kolegów zasugerował, że skrzynia... czy ktoś się orientuje jakie są koszty z nią związane i czy jest coś jeszcze co się może rozsypać (pomijam normalne zużycie samochodu) Będę wdzięczny za każdą sugestię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się