kubson Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Witam, ostatnio kumplowi w Audi 80 prawie już zawsze gdy silnik osiągnie 90c po jakimś czasie zaczyna migać ikonka na pólfisie od świec żarowych, silnik przy tym wkręcał się bez problemow i cisnoł powyżej 120km/h. To popularny notlauf mamy rozumieć tak ? A drugi problem to lekki wyciek oleju . Witać, że pod tym dekielkiem jest zarzygane olejem dość sporo. Tylko co pod nim jest ? Bo raczej tego dekielka sie nie da ściagnąć < nie chcielismy urwać nic ;]> Dziękuje za odpowiedź góry http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b78f8943e1d54393.html[br]Dopisany: 14 Listopad 2010, 17:15_________________________________________________Tzn to nie pólfis tylko taki `zwykly` licznik
SotoM Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 najlepiej jest sciagnac pokrywe 3 nakrętki klucz 10mm od strony wewnętrznej wypychasz separator oleju-to co zaznaczyłes. co do braku mocy - podłacz VAG'a i pokaze co go boli. przyczyn moze byc wiele... ewentualnie posrawdzaj przewody od nadcisnienia i złacz przewody nadcisnienia niebieski z czerwonym i sie przejedź... jesli bedzie GIT- N75 lezy
kubson Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Opublikowano 14 Listopada 2010 Kabelek dopiero zamawiamy tzn. przejsciówe OBD2 -OBD1. dzięki za odp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się